Όπως φαίνεται, η κυβέρνηση προχωρά με βήμα ταχύ στην εκποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της και ΕΕΣΣΤΥ (Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), προκειμένου να δείξει "πόσο καλό παιδί" είναι μπροστά στην τρόικα, που έρχεται την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, με την οποία το κυβερνητικό επιτελείο θα "διαπραγματευτεί" το δημοσιονομικό κενό, για το οποίο ο Αντ. Σαμαράς με πρόσφατες δηλώσεις του προσδιόρισε μόλις στα 2,5 δισ. ευρώ.
Πάντως, σήμερα, η Οργάνωση Σιδηροδρομικών ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε εκδήλωση διαμαρτυρίας στον Σ.Σ. Αθηνών, με συμμετοχή μελών και φίλων της οργάνωσης και παρουσία των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Στρατούλη και Γ. Σταθά. "Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων αποτελεί λεηλασία του δημόσιου πλούτου, των δημόσιων αγαθών, της περιουσίας του λαού μας. Όπου ιδιωτικοποιήθηκε ο σιδηρόδρομος, ήρθε μαρασμός και συρρίκνωση του δικτύου, αυξήσεις στα εισιτήρια, μείωση της ασφάλειας, απολύσεις για τους εργαζόμενους", τόνισε η Οργάνωση Σιδηροδρομικών ΣΥΡΙΖΑ.
Στη διάρκεια της συμβολικής αυτής εκδήλωσης, ενημερώθηκε το επιβατικό κοινό των πρωινών τρένων για την κατάσταση στο σιδηρόδρομο, την επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, τα σχέδια για «ξαφνικό θάνατο» του ΟΣΕ στα πρότυπο της ΕΡΤ, και τις επιπτώσεις αυτής της πολιτικής στους επιβάτες και στους εργαζόμενους.
Ποια η θέση του ΣΥΡΙΖΑ
Να υπενθυμίσουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει επανειλημμένως καταγγείλει ότι ο ισχυρισμός της κυβέρνησης πως ο ΟΣΕ είναι ζημιογόνος οφείλεται στην επί σειρά ετών μη καταβολή από το δημόσιο της θεσμοθετημένης οικονομικής συμβολής του στα έξοδα συντήρησης και εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής του υποδομής και βεβαίως στην παροχή ζημιογόνων, αλλά κατά τα άλλα απόλυτα αναγκαίων κοινωνικών υπηρεσιών μέσω τιμολογιακών εκπτώσεων, που συμβάλουν σε μια κοινωνική πολιτική που είναι απαραίτητη, γιατί το να μπορεί να συνδέεται και το πιο απομακρυσμένο χωριό της πατρίδας μας με σιδηρόδρομο μπορεί να κοστίζει αλλά είναι αναγκαίο για την κοινωνική συνοχή.