to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:50 | 25.06.2021

Κοινωνία

Κατάληψη των εργαζομένων στο κτίριο του ΕΦΚΑ που παραμένει χωρίς κλιματισμό και τηλεφωνικό κέντρο

O Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΟΑΕΕ «καταγγέλλει τη Διοίκηση του Οργανισμού για την αδιαφορία, την εγκατάλειψη και την αναλγησία της απέναντι στους εργαζόμενους και στους ασφαλισμένους», ενώ όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον ΕΦΚΑ στον Πειραιά η συγκεκριμένη υπηρεσία παραμένει χωρίς κλιματισμό εδώ και 5 χρόνια, παρά τις συνεχείς αναφορές τους


Σε κατάληψη στο κτίριο υπηρεσιών του ΕΦΚΑ στον Πειραιά (Λεωχάρους 26), λόγω της συνεχιζόμενης παντελούς έλλειψης κλιματισμού, αλλά και της βλάβης εδώ και τρεις μήνες στο τηλεφωνικό κέντρο της συγκεκριμένης υπηρεσίας, έχει προχωρήσει από τις 7 το πρωί της Παρασκευής ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΟΑΕΕ.

Ο Σύλλογος «καταγγέλλει τη Διοίκηση του Οργανισμού για την αδιαφορία, την εγκατάλειψη και την αναλγησία της απέναντι στους εργαζόμενους και στους ασφαλισμένους», ενώ όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον ΕΦΚΑ στον Πειραιά η συγκεκριμένη υπηρεσία παραμένει χωρίς κλιματισμό εδώ και 5 χρόνια, παρά τις συνεχείς αναφορές τους. Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι επιχειρείται η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, ενώ ο ΠΣΕ ΟΑΕΕ «καλεί τον Κ. Χατζηδάκη να επισκεφθεί, προκειμένου να διαπιστώσει εκτός των άλλων τις "ιδανικότατες" εργασιακές συνθήκες που προσφέρει στους εργαζόμενους του ο ΕΦΚΑ του οποίου ο ίδιος αποτελεί τον πολιτικό προϊστάμενο».

Ακόμα αναζητά «ευθύνες» η διοίκηση και δαιμονοποιεί τους συνδικαλιστές

«Είναι άξιο λόγου και απορίας ότι οι συνδικαλιστές του ΠΣΕ-ΟΑΕΕ επέλεξαν τη σημερινή ημέρα, για να κάνουν κατάληψη στο κτίριο του e-ΕΦΚΑ, καταγγέλλοντας τη διοίκηση για βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο που ήταν προγραμματισμένο να επισκευαστεί σήμερα!» αναφέρει από την πλευρά της η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, με αφορμή την κατάληψη του κτιρίου του e-ΕΦΚΑ στον Πειραιά.

«Μάλιστα», όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, «η κατάληψη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί σήμερα, ημέρα Παρασκευή, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και με κλεισμένα ραντεβού πολιτών, οι οποίοι δεν ενημερώθηκαν από κανέναν ότι είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν.

Σχετικά με τη βλάβη στον κλιματισμό, πράγματι η βλάβη αναφέρθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες, πριν από 10 ημέρες και δόθηκε ρητή εντολή στις τεχνικές υπηρεσίες, καθώς και στους αρμόδιους υπηρεσιακούς προϊσταμένους αυτών για άμεση αποκατάσταση του προβλήματος. Μάλιστα, η διοίκηση είχε εγκαίρως προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες συντηρήσεις κλιματιστικών, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των υποκαταστημάτων τους καλοκαιρινούς μήνες. Για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επιδιόρθωση τόσο της εν λόγω βλάβης όσο και άλλων μεμονωμένων περιπτώσεων ανά την Ελλάδα αναζητούνται ήδη ευθύνες για αδράνεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν άλλωστε και τη διοικητική υποχρέωση να επιλύουν άμεσα ζητήματα ορθής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

Ασφαλώς και υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του e-ΕΦΚΑ, προβλήματα για τα οποία ουδέποτε υπήρξε η προσπάθεια απόκρυψης ή υποβάθμισής τους εκ μέρους της διοίκησης. Όμως, τα προβλήματα αυτά δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι για όσους συστηματικά επιδεικνύουν δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες ή για όσους, ενώ έχουν την υπηρεσιακή ευθύνη να λύνουν προβλήματα, επιλέγουν να τα διαιωνίσουν.

Για λογαριασμό αυτών ζητούμε συγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία» τονίζεται στην ανακοίνωση.

tags: ΕΦΚΑ

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)