Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε άρθρο του το Documento:
Tο πρόσχημα για την άρνησή τους να προβληθεί το διαφημιστικό τρέιλερ με τη συνέντευξη του πρωθυπουργού ήταν ότι δεν είχαν διαθέσιμο διαφημιστικό χρόνο. Και πρόκειται για πρόσχημα, αφού τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι ποσοστό έως και 10% του διαφημιστικού τους χρόνου είναι κενό.
Να σημειωθεί ότι η δικαιολογία περί μη διαθέσιμου διαφημιστικού χρόνου χρησιμοποιείται συστηματικά από τους συγκεκριμένους τηλεοπτικούς σταθμούς από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της εφημερίδας. Και να σημειωθεί, επίσης, ότι πρόκειται για τους ίδιους τηλεοπτικούς σταθμούς που σηκώνουν καθημερινά την παντιέρα της ανεξάρτητης δημοσιογραφίας με λόγους δεκάρικους περί δεοντολογίας, ορθού πολιτικού λόγου καθώς και την προσπάθεια φίμωσής τους από την κυβέρνηση.