to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:09 | 31.12.2019

Πολιτική

Αποδιοπομπαίος τράγος ο διοικητής Αυτοκινητοδρόμων Αττικής, μετά το χάος στην Εθνική Οδό

Όλοι φταίνε σε αυτή τη χώρα εκτός από την ανύπαρκτη κυβέρνηση


Μετά το χάος που έδειξε την ολιγωρία του κρατικού μηχανισμού και την κατάρρευση του «επιτελικού κράτους», «με εντολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη», όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής και Προστασίας του Πολίτη Μ. Χρυσοχοΐδης, κίνησαν τις διαδικασίες διερεύνησης των αιτιών της ταλαιπωρίας των πολιτών, μετά το χθεσινό κλείσιμο της Εθνικής Οδού.

   Όπως αναφέρει ανακοίνωση του Μεγάρου Μαξίμου, οι υπεύθυνοι της Νέας Οδού κλήθηκαν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με το ερώτημα της παράβασης των συμβατικών τους υποχρεώσεων, στις οποίες προβλέπεται ρητά ότι ανάμεσα στις υποχρεώσεις της εταιρείας είναι να λαμβάνονται όλα τα μέτρα για την "ακώλυτη λειτουργία του έργου".

   Το υπουργείο θα κινήσει όλες τις διαδικασίες που προβλέπει ο νόμος, συνεχίζει η ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού, ενώ γνωστοποιεί, επίσης, ότι με απόφαση της ηγεσίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αντικαθίσταται ο διοικητής του Β Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής για λάθη και παραλείψεις της Τροχαίας.

   «Ο καθένας οφείλει να ανταποκρίνεται στα καθήκοντα που έχει αναλάβει.  Η διάχυση ευθυνών, καταλήγει τελικά στο να μην λογοδοτεί κανένας. Κι αυτό η κυβέρνηση δεν θα το ανεχθεί. Όλοι κρινόμαστε. Υποχρέωση του κράτους είναι να διασφαλίζει την ομαλή κυκλοφορία, όρος της οποίας είναι και η υποχρέωση των οδηγών να τηρούν απαρέγκλιτα τις οδηγίες που λαμβάνουν», καταλήγει η ανακοίνωση του Μεγάρου Μαξίμου.

«Ιφιγένεια εν Αυλίδι» για το χάος στην Εθνική Οδό

Την ίδια στιγμή, έντονη κριτική άσκησε μέσω άρθρου του ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Αττικής, για την «καρατόμηση» του αξιωματικού της Τροχαίας. Αναλυτικά το κείμενο του Κανέλλου Νικολάου:

«Οταν με μόλις πέντε πόντους χιόνι κόβεται η Ελλάδα στα δύο και εγκλωβίζονται οχήματα στην Εθνική Οδό για αρκετή ώρα, είναι προφανές ότι κάποιοι έχουν ευθύνες.

Ο οδηγός ενός οχήματος που χρησιμοποιεί την Εθνική Οδό και πληρώνει γι’ αυτήν τη χρήση τα ακριβά διόδια τότε δικαίως έχει απαιτήσεις. Αυτές είναι το οδικό δίκτυο να παραμένει ανοιχτό και ασφαλές. Ορθώς, λοιπόν, αναζητήθηκαν από την κυβέρνηση άμεσα τα αίτια για την απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργήθηκε.

Κάπως έτσι, μετά από τη σύσκεψη που έγινε για την απόδοση ευθυνών, βρέθηκε ο υπεύθυνος και «καρατομήθηκε» από τη θέση του. Ηταν ο διοικητής του Β’ Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής. Εδώ, όμως, πρέπει να μπουν ορισμένα ερωτήματα:

- Ο διοικητής της Τροχαίας επέδειξε αδιαφορία;

- Οι συνάδελφοι που προσπαθούσαν να φέρουν σε πέρας την υπηρεσία τους κάτω από αντίξοες συνθήκες επέδειξαν αδιαφορία;

Την ίδια ώρα, γεννιούνται κάποια ακόμη ερωτήματα:

- Η ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει τον οδικό άξονα και καρπώνεται το τίμημα των διοδίων δεν έχει ευθύνες;

- Εκανε τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες ως όφειλε και δεν τα κατάφερε ή μήπως πιάστηκε απροετοίμαστη;

- Με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ίδια «αθωώνει» εαυτη και πετάει το μπαλάκι των ευθυνών οπουδήποτε αλλού; Εγινε πιστευτή. Γιατί;

- Μήπως έγινε και στο παρελθόν κάτι ανάλογο χωρίς να λογοδοτήσει και να τύχει κυρώσεων;

Δυστυχώς, όμως, για άλλη μία φορά η Ελληνική Αστυνομία θεωρείται ελαφρά τη καρδιά από κάποιους υπεύθυνη γι’ αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση που δημιουργήθηκε. Προφανώς, οι Έλληνες αστυνομικοί είμαστε τα «εύκολα θύματα» που θυσιαζόμαστε για να εξευμενίσουμε την κοινωνική οργή και αγανάκτηση.

Ελπίζουμε κάποτε να αναλάβουν τις ευθύνες αυτοί που τις έχουν και να μην κρύβονται πάντα πίσω από την Ελληνική Αστυνομία. Ελπίζουμε να γίνει, επίσης, αντιληπτό ότι μπορεί να μας θεωρούν αναλώσιμους, αλλά δεν μπορεί κανείς να παίζει με την αξιοπρέπεια και την υπόληψη μας.

Αυτά για την ώρα… Καλή χρονιά…».

πηγή www.katechaki.gr

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)