to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:34 | 23.09.2015

Κοινωνία

Κανονικά οι πτήσεις από και προς τη Ρόδο

Κανονικά εκτελούνται από το πρωί οι πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου, μετά την ολοκληρωτική αποκατάσταση της ζημιάς που είχε υποστεί ο διάδρομος προσγείωσης.


Συνεργεία της ΥΠΑ, της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του δήμου Ρόδου, της ΔΕΥΑΡ, αλλά και ιδιώτες αποκατέστησαν τη βλάβη, και τοποθέτησαν ειδικό υλικό (τσιμέντο ταχείας πήξης) δίνοντας το διάδρομο και πάλι προς χρήση.

Η κατάσταση στο αεροδρόμιο της Ρόδου έχει ομαλοποιηθεί και εξυπηρετούνται όλα τα αεροπλάνα.

Το αεροδρόμιο έκλεισε αργά χθες το απόγευμα για λόγους ασφαλείας καθώς από την ισχυρή βροχόπτωση δημιουργήθηκε βλάβη μικρού μεγέθους στο διάδρομο από-προσγειώσεων.

Η βλάβη που προκλήθηκε, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΥΠΑ, εκτιμήθηκε μικρή γιατί ήταν σε βάθος δέκα εκατοστών, λόγω όμως της μεγάλης συλλογής υδάτων στο διάδρομο από την βροχόπτωση αποφασίστηκε να γίνει μεγαλυτέρου μεγέθους παρέμβαση και να επέμβει συνεργείο άμεσης αποκατάστασής της.

Από της διοίκηση της ΥΠΑ βγήκε notam για τις πτήσεις να κατευθύνονται προς εναλλακτικά αεροδρόμια για την ασφαλή προσγείωση των αεροπλάνων, καθώς στο αεροδρόμιο της Ρόδου κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες (όπως έντονοι νότιοι πλευρικοί άνεμοι, ισχυρή βροχόπτωση, χαμηλή ορατότητα και τεχνική βλάβη στο διάδρομο) κρίθηκε να αποκατασταθεί πρώτα η βλάβη και μετά να πραγματοποιηθούν πτήσεις.

Επίσης, λόγω της χαμηλής ορατότητας αποφεύχθηκε η λύση της μετατόπισης της αρχής του διαδρόμου.

Σημειώνεται ότι, μετά την εμφάνιση του προβλήματος, ακυρώθηκε η προσγείωση 25 αεροπλάνων που ήταν προγραμματισμένο να έρθουν στη Ρόδο και κάποια από αυτά κατευθύνθηκαν στην Κω, κάποια στο Ηράκλειο και κάποια στην Αθήνα. Ορισμένες πτήσεις τσάρτερ μάλιστα, επέστρεψαν στα αεροδρόμια αναχώρησης.

Η διαχείρισή των πτήσεων από το τμήμα ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου γίνεται πλέον κανονικά, ζητώντας παράλληλα από τους πιλότους τη λιγότερο δυνατή επιβάρυνση του διαδρόμου.

Για το λόγο αυτό, ζητούν από τους πιλότους να «κόβουν» ταχύτητα, πριν φτάσουν στο σημείο της λακκούβας κατά την απογείωσή τους, ώστε να μην δημιουργήσουν φθορές στο σημείο εκείνο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)