to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:59 | 08.09.2019

Πολιτική

«Κανένα σχέδιο υποδομών και μεταφορών για τη χώρα»: Απάντηση Σπίρτζη για μετρό Θεσσαλονίκης και έργα σε Κρήτη και Δ. Ελλάδα

Εγκαταλείπονται τα σχέδια για μετατροπή της Θεσσαλονίκης σε κέντρο των Βαλκανίων καθώς και οποιοδήποτε όραμα για το μέλλον της χώρας στον τομέα των Υποδομών, σχολίασε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.


Τις δηλώσεις του πρωθυπουργού σχετικά με το μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τα έργα υποδομής στη δυτική Ελλάδα και Κρήτη (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης - ΒΟΑΚ), σχολίασε μέσω αναρτήσεων του στα social media ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και νυν τομεάρχης Εσωτερικών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης.

«Η υλοποίηση του σχεδίου που μετέτρεπε την Θεσσαλονίκη σε κέντρο των Βαλκανίων εγκαταλείπεται»

Συγκεκριμένα σε σχέση με το μετρό καθώς και τη διασύνδεση με τα υπόλοιπα Βαλκάνια, μέρος δηλαδή του του σχεδίου της προηγούμενης κυβέρνησης για την ανάδειξη της πόλης της Θεσσαλονίκης, ο Χρ. Σπίρτζης σχολίασε πως η υλοποίηση του σχεδίου που μετέτρεπε την πόλη σε κέντρο των Βαλκανίων εγκαταλείπεται, φέρνοντας την πόλη στη παλιά μιζέρια της συμπρωτεύουσας.

Υπενθυμίζεται πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε πως «η λύση που είχε δρομολογηθεί για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ήταν μη λύση», απαντώντας σε ερώτηση στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της 84ης ΔΕΘ. «Δεν ήταν κοστολογημένη και ήταν εξαιρετικά αβέβαιο αν ήταν τεχνικά εφικτή και θα οδηγούσε στο παράδοξο να έχουμε ένα κολοβό Μετρό, χωρίς το σταθμό Βενιζέλου. Συζήτησα με όλους του φορείς και προχωράμε με τη στήριξη των φορέων της πόλης», υποστήριξε.

«Η Κρήτη χωρίς ΒΟΑΚ και η Δυτική Ελλάδα χωρίς έργα υποδομών»

Σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άκονα της Κρήτης, ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, σχολίασε πως η χώρα μένει χωρίς όραμα για το μέλλον, κάτι που αντανακλάται στις δηλώσεις του πρωθυπουργού για τις υποδομές.

Υπενθυμίζεται πως σχετικά με τον Βόρειο Οδικό 'Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ ) το σχόλιο του πρωθυπουρού ήταν πως το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν ατελές και πολύ πρόχειρο, και πρόσθεσε: «Θα μελετήσουμε δυνατότητες χρηματοδότησης αυτού του αυτοκινητοδρόμου και ενδεχομένως να αξιοποιήσουμε έσοδα από επεκτάσεις άλλων συμβάσεων παραχώρησης για να χρηματοδοτήσουμε το συγκεκριμένο έργο το οποίο είναι ένα έργο πνοής για την Κρήτη». Στη συνέχεια έγινε αναφορά περί «προσωπικής δέσμευσης» που «θα γίνει», χωρίς να δοθεί κάποια άλλη πληροφορία για τον χαρακτήρα της παρέμβασης της παρούσας κυβέρνησης.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)