to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:18 | 17.09.2021

Πολιτική

Καμπάνια Μηταράκη στο Αφγανιστάν: Άρωμα σκανδάλου με εταιρία που ιδρύθηκε μόλις έγινε υπουργός

Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) για την εν λόγω εταιρία.


Οι πληροφορία έγινε γνωστή όταν νωρίς σήμερα το πρωί το ef.syn.gr έδωσε τα πρώτα στοιχεία, λέγοντας πως επίκειται διαφημιστική καμπάνια στο Αφγανιστάν με στόχο την αποτροπή εξόδου των πολιτών από τη χώρα.

Ο προϋπολογισμός της καμπάνιας αναρτήθηκε στην Διαύγεια την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου, αναφέροντας την απόφαση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου για απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών υλοποίησης ενημερωτικής καμπάνιας σε τρίτες χώρες με ΑΔΑ: ΨΛΑ046ΜΔΨΟ-Ν6Π.

Εκεί φαίνεται πως οι υπηρεσίες που θα πληρώσει το κράτος ανέρχονται στο ύψος των 73.532 ευρώ, για μία εξειδικευμένη ψηφιακή καμπάνια που θα ενημερώνει Αφγανούς πολίτες σε θέματα που αφορούν τη διαδικασία Ασύλου και τις συνθήκες διαβίωσης των Αφγανών αιτούντων άσυλο μέσω των social media.

Πρακτικά, σκοπός είναι θεωρητικά οι νεότερες ηλικιακές ομάδες στη χώρα που χρησιμοποιούν όσο μπορούν τα διεθνή social media να βομβαρδιστούν από μηνύματα και εικόνες αποτρεπτικές για μία πιθανή προσπάθεια μετανάστευσης προς την Ευρώπη μέσω της Ελλάδας.

Όπως παρατηρεί η έρευνα του avgi.gr, αυτό επιδιώκεται με διαδικτυακά banner σε ηλεκτρονικά μέσα του Αφγανιστάν, διαφημιστικά βίντεο σε Facebook, Instagram, You Tube, Dailymotion, Google GDN κτλ. Παράλληλα, θα γίνουν και 4 διαφημιστικές καταχωρίσεις σε εφημερίδες του Αφγανιστάν.

WEARERECIPE ΑΠΟΦΑΣΗ

[Διαύγεια]

Όπως σχολιάζει το ίδιο δημοσίευμα, θα περίμενε κανείς την ώρα που όλη η Ευρώπη και όχι μόνο προσπαθεί να οργανωθεί για να αντιμετωπίσει ένα νέο προσφυγικό κύμα από το Αφγανιστάν, μετά την επάνοδο των Ταλιμπάν στην εξουσία, το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου να προκρίνει έναν συνεργάτη με τεκμηριωμένη εμπειρία και σοβαρούς ανθρώπινους και τεχνικούς πόρους που να έχουν επιβεβαιωθεί από την πορεία του στην αγορά.

Για τον παραπάνω λόγο η ΑΥΓΗ αναζήτησε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) τα στοιχεία της WEARERECIPE:

Όπως προκύπτει από την καταχώρηση στο ΓΕΜΗ, το πρακτικό από το πρώτο ΔΣ της εταιρείας με το οποίο συγκροτήθηκε το πρώτο της διοικητικό συμβούλιο (αναλυτικά ονόματα και ρόλοι στα σχετικά έγγραφα), ήταν μόλις στις 11 Φεβρουαρίου 2020. Δηλαδή, λιγότερο από ένα μήνα μετά την αιφνιδιαστική υπουργοποίηση Μηταράκη με την ταυτόχρονη επανίδρυση του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου. 

Για όσους δεν θυμούνται, η επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη να καταργήσει το υπουργείο με την ανάληψη της εξουσίας το 2019 και παράλληλα να σταματήσει την ροή ανθρώπων προς την ενδοχώρα μπλοκάροντας τις διαδικασίες χορήγησης ασύλου, οδήγησε σε ασφυξία τα νησιά, στην καταστροφική πυρκαγιά της Μόριας και τελικά σε πολύ άσχημες καταστάσεις για τον κ. Μηταράκη στη Χίο στα μέσα Ιανουαρίου του 2020. Λίγες ώρες μετά ήρθε η αιφνιδιαστική υπουργοποίησή του και η ανασυγκρότηση του υπουργείου δεν βοήθησε βέβαια τους ίδιους τους πρόσφυγες, καθώς ακολούθησε επέκταση των κλειστών δομών σε αριθμό και έκταση, συνέχιση του αποκλεισμού τους από ομαλή πρόσβαση στις διαδικασίες ασύλου, πρακτικές επαναπροωθήσεων για τις οποίες η Ελλάδα έχει διεθνώς καταδικαστεί και πολλά ακόμη προσβλητικά για την χώρα μας.

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)