to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

17:53 | 09.05.2019

Αυτοδιοίκηση

Κ. Νοτοπούλου: Στόχος μας να μην αναβιώσει το κρατικοδίαιτο «πάρτυ» του ΟΑΣΘ

«Στόχος μας να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των πολιτών για αξιοπρεπείς και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες και ταυτόχρονα να μην αναβιώσει στη Θεσσαλονίκη το κρατικοδίαιτο "πάρτυ" του ΟΑΣΘ»


Στα γραφεία του ΟΑΣΘ βρέθηκε η υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου, συνοδευόμενη από υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους, είχαν συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ ενώ συνομίλησαν και με εργαζόμενους του Οργανισμού.

Στη συνάντηση, συζητήθηκε η οικονομική εξυγίανση του Οργανισμού, η λειτουργία του νέου φορέα (ΑΣΥΘ) η οποία πρόκειται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2019 και στη μετοχική σύνθεση του οποίου έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν και οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με ποσοστό 49%.

Συζητήθηκαν ακόμη οι δρομολογημένες ενέργειες για την πλήρη ψηφιοποίηση του Οργανισμού και το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθώς και τα προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού που έχουν ξεκινήσει. Όπως τονίστηκε, είναι αναγκαίας ο ενιαίος συγκοινωνιακός σχεδιασμός σε ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα.

«Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που γίνεται στο πλαίσιο της προεκλογικής περιόδου, έχουμε διατυπώσει επανειλημμένα την θέση μας υπέρ του δημόσιου μοντέλου των αστικών συγκοινωνιών αλλά και της ανάγκης να αξιοποιήσουν οι δήμοι τη νέα δυνατότητα που τους προσφέρει το θεσμικό πλαίσιο για συμμετοχή κατά 40% στον νέο φορέα, διεκδικώντας χρηματοδοτικά εργαλεία που υπάρχουν για την αγορά λεωφορείων» τονίζει η Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Διεκδικούμε άμεσα τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών» υπογράμμισε και είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες που αναλογούν στη Δημοτική Αρχή προκειμένου να βελτιωθεί το συγκοινωνιακό έργο.

Με συμμετοχή στον νέο φορέα ΑΣΥΘ, επισκευή και δημιουργία έξυπνων στάσεων, αποσυμφόρηση, συντήρηση και επίβλεψη των λεωφορειολωρίδων.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι Μητροπολιτικός Δήμος και οφείλει να πάρει την πρωτοβουλία για διαδημοτική συνεργασία και υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών ανέφερε η υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης συμπληρώνοντας πως «προτεραιότητά μας είναι η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και οι ανάγκες των πολλών».

Στόχος μας να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των πολιτών για αξιοπρεπείς και ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες και ταυτόχρονα να μην αναβιώσει στη Θεσσαλονίκη το κρατικοδίαιτο «πάρτυ»  της σπατάλης, της αδιαφάνειας και του συστήματος εξυπηρέτησης ρουσφετιών του παλιού ΟΑΣΘ μέρος του οποίου αποτελεί και ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιώργος Ορφανός.

Άξιο σχολιασμού είναι επίσης, πως τη μέρα που αναρτήθηκε στη Διαύγεια ο διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων και για τη Θεσσαλονίκη, διαβάζουμε τις τοποθετήσεις υποψήφιων δημάρχων όπως των κκ Ταχιάου και Βούγια οι οποίοι επιμένουν στην ανάγκη ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών.

Θα είχε ενδιαφέρον να μας πούνε και ποιος θα ήταν αυτός ο ιδιώτης που θα επενδύσει  εκατομμύρια ευρώ για λεωφορεία. Εκτός και αν η πρότασή τους είναι, το δημόσιο να αγοράζει λεωφορεία , να καλύπτει μισθοδοσία και ο ιδιώτης να εισπράττει από τα εισιτήρια. 

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)