to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:30 | 23.04.2020

Πολιτική

Κ. Γαβρόγλου: Σχολείο ταξικού αποκλεισμού δημιουργεί η Κεραμέως (ηχητικό)

Σε σχολείο αποκλεισμού με ταξικό προσανατολισμό, οδηγεί το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, δήλωσε μιλώντας Στο Κόκκινο ο καθηγητής και πρώην υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου ο οποίος τόνισε ότι το νομοσχέδιο ενισχύει τις δεξιότητες σε βάρος της ουσιαστικής εκπαίδευσης όπως επίσης και τον αυταρχισμό με το είδος της εξωτερικής αξιολόγησης που εισαγάγει.


Στην Ευγενία Λουπάκη ο κ. Γαβρόγλου επισήμανε ότι επιβεβαιώνεται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι ο νεοφιλελευθερισμός είναι αδίστακτος και αμετανόητος και δεν πρόκειται να συνετιστεί, όπως πολλοί νόμισαν επειδή προέκυψε η υγειονομική κρίση.

Πέρα από την επαναφορά της «διαγωγής» που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε καταργήσει, είπε ο κ. Γαβρόγλου, θα πρέπει να εστιάσουμε σε δομικά στοιχεία αυτού του πολυνομοσχεδίου, όπως τον προσανατολισμό στις δεξιότητες σε βάρος της σκέψης, της ουσιαστικής εκπαίδευσης.

Από την - ανατριχιαστική- εισαγωγή της ρομποτικής και των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, στον περιορισμό των ωρών της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο Δημοτικό και στην αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά στα εξεταζόμενα μαθήματα, μέχρι την επαναφορά της αμαρτωλής Τράπεζας Θεμάτων και των εξετάσεων από την Α’ Λυκείου με αύξηση μάλιστα των μαθημάτων… «η χαρά του φροντιστηρίου» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γαβρόγλου.

Στοιχειώδης σεβασμός στις δημοκρατικές διαδικασίες θα απέτρεπε την κα Κεραμέως από την κατάθεση τόσο σοβαρού νομοσχεδίου εν μέσω πανδημίας, υπογράμμισε ο πρώην υπουργός.

 Ίσως να θεωρεί η κυβέρνηση ότι θα αποφύγει την κριτική, ότι θα περάσει αβρόχοις ποσί το νομοσχέδιο. Το πρόσφατο φιάσκο με την τηλεκατάρτιση, αποδεικνύει ότι η κοινωνία των πολιτών μπορεί να ανατρέψει αποφάσεις που την αφορούν και την περιφρονούν κατάφωρα.

Ο πρώην υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε μέσω του 105,5 Στο Κόκκινο τη δημιουργία μιας πρωτοβουλίας για την υπεράσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, ενός «think tank», που συνέστησαν 150 εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων για τη μελέτη σύγχρονων θεμάτων. Είχε αποφασιστεί προ κορονοϊού, αλλά τώρα γίνεται εξαιρετικά χρήσιμη καθώς τα ερωτήματα για το ποια κοινωνία θα υπάρχει μετά την πανδημία είναι φλέγοντα, κατέληξε ο κ. Γαβρόγλου.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)