to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:55 | 20.07.2017

Κοινωνία

Το ΙΤΥΕ Διόφαντος διαψεύδει τα περί διαρροών των στοιχείων του myschool και μηνύει όσους εμπλέκονται στο δημοσίευμα

«Είναι ψευδής ο ισχυρισμός ότι «τα στοιχεία χιλιάδων παιδιών που είναι στο σύστημα myschool υπάρχουν εκτεθειμένα στο διαδίκτυο» απαντά το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ με αφορμή σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας protothema.gr με τίτλο «Χύμα στο ίντερνετ τα στοιχεία χιλιάδων παιδιών»


Το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ με αφορμή σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας protothema.gr δηλώνει :

Το δημοσίευμα με τίτλο «Χύμα στο ίντερνετ τα στοιχεία χιλιάδων παιδιών» είναι ψευδές και συκοφαντικό.

Είναι ψευδής ο ισχυρισμός ότι «τα στοιχεία χιλιάδων παιδιών που είναι στο σύστημα myschool υπάρχουν εκτεθειμένα στο διαδίκτυο».

Είναι ψευδής ο ισχυρισμός ότι «ο κάθε διευθυντής μπορεί να δει τα στοιχεία μαθητών και άλλου σχολείου εκτός του δικού του».

Το δημοσίευμα είναι συκοφαντικό διότι το σύστημα myschool δεν έχει απολύτως καμία διαρροή, είναι ασφαλές και δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε κανέναν εκτός από τους θεσμικούς χρήστες του, που είναι συγκεκριμένοι και έχουν πρόσβαση σε δεδομένα με βάση τη διοικητική αρμοδιότητα και την περιοχή ευθύνης τους. Ειδικότερα οι Διευθυντές των σχολείων έχουν πρόσβαση μόνο στα στοιχεία των μαθητών του σχολείου τους.

Το πληροφοριακό σύστημα myschool έχει ελεγχθεί από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και λειτουργεί σε απόλυτη συμμόρφωση προς τις υποδείξεις της.

Η αναγραφόμενη από το δημοσίευμα λίστα πεδίων που τηρούνται από το σύστημα, δεν είναι ακριβής.

Το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ λόγω της σοβαρότητας του θέματος είναι υποχρεωμένο να προσφύγει στην δικαιοσύνη καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά και αγωγή όσων εμπλέκονται στο σχετικό δημοσίευμα.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)