to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:11 | 26.10.2012

Πολιτική

Η «Οδύσσεια» για το κλείσιμο ενός ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

Τις περιπέτειες των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ στις «πολιτικές» των εταιριών που ανέλαβαν τα τηλεφωνικά ραντεβού επισημαίνει η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας.


Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, δεν αρκούν μόνο η οικονομική αφαίμαξη (μια κλήση προς μια εταιρεία για ραντεβού ξεκινά από 0,98€) και η χρονική καθυστέρηση για την πραγματοποίηση ενός ραντεβού.Έχουμε και μια καινούργια ταλαιπωρία για όσους επιθυμούν να κλείσουν ένα ραντεβού. Εάν ένας ασφαλισμένος επιθυμεί να κλείσει δύο ραντεβού, ένα για δύο προστατευόμενα μέλη δεν μπορεί!! Αντιστοιχεί σε μια τηλεφωνική κλήση  ένα ραντεβού σε ένα ΑΜΚΑ.

Σύμφωνα με απάντηση που έδωσε μια εκ των εταιρειών που έχουν αναλάβει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα χρειάζεται ένα τηλέφωνο για κάθε ασφαλισμένο. Δηλαδή αν τηλεφωνήσει ένα μέλος της οικογένειας για να κλείσει ραντεβού για 2 μέλη δεν γίνεται. Χρειάζεται ένα τηλέφωνο για κάθε μέλος. Δηλαδή να κλείσεις ένα ραντεβού για ένα μέλος της οικογένειας σου, αλλά αν έχεις οικογενειακό γιατρό και χρειάζεται να κλείσεις δυο ραντεβού, δηλαδή τον ίδιο καρδιολόγο για την μητέρα και τον σύζυγο πρέπει να πάρεις ξεχωριστό τηλέφωνο.

Οι ασφαλισμένοι είναι εγκλωβισμένοι στις «πολιτικές» αυτών των εταιρειών χωρίς να έχουν εναλλακτική λύση εφόσον έχουν καταργηθεί οι γραμματείες στα γκισέ του ΙΚΑ.



Πηγή:  kavalanet
tags: ΕΟΠΥΥ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)