to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:28 | 19.10.2020

Οικονομία

«15 μήνες χρειάστηκε ο Κ. Καραμανλής για να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές για τη γραμμή 4 του μετρό»

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-Ghella-Alstom προσωρινή ανάδοχος για την Γραμμή 4 του Μετρό - Σφοδρά πυρά του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για την παροιμιώδη καθυστέρηση


Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Ghella - Alstom προσφέροντας έκπτωση ύψους 12,19%, ανακηρύσσεται, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, προσωρινή ανάδοχος για την Γραμμή 4 του Μετρό.

Η προσφορά αφορά την κατασκευή της πρώτης φάσης της Γραμμής 4 του Μετρό και συγκεκριμένα το τμήμα Άλσος Βεΐκου - Γουδή.

Το έργο προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που σχεδιάζεται αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρόκειται, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, να επανασχεδιάσει ριζικά το χάρτη των μετακινήσεων στο λεκανοπέδιο.

Η νέα γραμμή θα ξεκινά από το άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι, θα διέρχεται από πυκνοδομημένες γειτονιές, όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια και το κέντρο της Αθήνας, για να φτάσει ώς την περιοχή Γουδή. Σημειώνεται ότι η κοινοπραξία ΑΒΑΞ - Ghella - Alstom κατασκευάζει και την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 2022.

Κ.Αχ.Καραμανλής: Το έργο θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης

   Με αφορμή το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών από την Αττικό Μετρό, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

   «Σήμερα, μετά από παλινωδίες και καθυστερήσεις ετών, επιτέλους μπαίνει στην τελική φάση το μεγαλύτερο έργο υποδομής που πρόκειται να κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια στην πατρίδα μας: η γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.

   Ένα έργο που θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, θα διευκολύνει τις μετακινήσεις εκατομμυρίων συμπολιτών μας, με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

   Ένα έργο προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ που θα φέρει ανάπτυξη και θα αναβαθμίσει τις περιοχές απ' όπου θα περάσει.

   Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε συστηματικά για την υλοποίηση νέων έργων υποδομών που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών και την εικόνα της χώρας».

ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία: «Δεκαπέντε μήνες χρειάστηκε ο Κ. Καραμανλής για να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές για τη γραμμή 4 του μετρό»

Απάντηση στην ανακοίνωση Καραμανλή για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας έδωσαν από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς, και ο αν. τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης:

Δεκαπέντε μήνες χρειάστηκαν η κυβέρνηση της αδράνειας, ο κ. Καραμανλής και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να ανοίξουν τις οικονομικές προσφορές για το έργο κατασκευής της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Για να προχωρήσουν, δηλαδή, έστω ένα βήμα από το σημείο από το οποίο τους το παρέδωσε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Από τη δημοπράτηση του 2016, τη δημοσίευση του 2017, την επίλυση όλων των μεγάλων και κρίσιμων νομικών και τεχνικών ζητημάτων και την ολοκλήρωση της τεχνικής αξιολόγησης το περασμένο καλοκαίρι, πριν τις εκλογές, φτάσαμε σε μια πανηγυρική ανακοίνωση του κ. Καραμανλή, η οποία απλώς αποδεικνύει την ανεπάρκειά του.

Αν δεν μας «τρολάρει», σίγουρα θα αστειεύεται.

tags: Μετρό

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)