to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

23:02 | 25.09.2019

Οικονομία

Η ΕΣΑΛ ενέκρινε το σύνολο των έργων του master plan του ΟΛΠ, πλην δύο νέων - Αντιδράσεις από δημάρχους

Το σύνολο των έργων, που περιλαμβάνονται στο master plan του ΟΛΠ και είχε αποδεχτεί στην τελευταία της συνεδρίαση η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων στις αρχές Ιουλίου, ενέκριναν στη σημερινή του συνεδρίαση τα μέλη της ΕΣΑΛ στο υπουργείο Ναυτιλίας υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου.


Ωστόσο αποφασίστηκε για τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019, και αφορούν στην επέκταση των container και car terminal's να δοθεί χρόνος για τη διατύπωση απόψεων και να επανέλθει εντός 10ημέρου για την λήψη οριστικής απόφασης επί αυτών.

Η συνεδρίαση ήταν μαραθώνια καθώς ξεκίνησε στις 9:30 το πρωί και μετά από μία διακοπή συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ.

Νωρίς το πρωί δήμαρχοι και εκπρόσωποι φορέων ζήτησαν την αναβολή της συνεδρίασης για εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να μελετήσουν το νέο σχέδιο και να καταθέσουν κείμενο με τις δικές τους προτάσεις. Επίσης υποστήριξαν ότι μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο master plan δεν τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση όπως ορίζεται από τη σύμβαση παραχώρησης.

*Νωρίτερα:  Την αναβολή της διαβούλευσης για το Masterplan του ΟΛΠ ζήτησαν δήμαρχοι και φορείς - Πειραιάς για όλους: Η ΕΣΑΛ συζητάει το master plan ΟΛΠ χωρίς να το έχει διαβάσει

Από την πλευρά τους στελέχη της διοίκησης του ΟΛΠ τόνισαν ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να θέσουν το σχέδιο σε διαβούλευση καθώς πρόκειται για τροποποιημένο επί του αρχικού σχεδίου ανάπτυξης και όχι για νέο.

'Αποψη που προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των φορέων καθώς όπως ανέφεραν το σχέδιο περιλαμβάνει νέες επενδύσεις (νέος προβλήτας-Σταθμός Κρουαζιέρας Επιβατών) και ότι πρόκειται για νέο και όχι για τροποποιημένο.

Το βελτιωμένο master plan (επενδυτικό σχέδιο) του ΟΛΠ για το λιμάνι του Πειραιά, περιλαμβάνει την κατασκευή τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατών στους σταθμούς κρουαζιέρας με καταστήματα χωρίς δασμούς (Duty Free Shops).

Στελέχη της λιμενικής βιομηχανίας υποστηρίζουν ότι η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου από τον ΟΛΠ, θα επιφέρει εντυπωσιακά οφέλη για το λιμάνι του Πειραιά, αφού αναμένεται να υλοποιηθούν έργα ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ. H κατασκευή του νέου προβλήτα στα ανατολικά του λιμανιού θα έχει δυναμικότητα στα 2,8 εκατ. teu, αυξάνοντας το συνολικό capacity του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας πάνω από τα 10 εκατ. teus.

Πηγή: ΑΠΕ_ΜΠΕ

tags: ΟΛΠ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)