to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:24 | 21.12.2015

πηγή: stokokkino.gr

Πολιτική

Χρ. Βρεττάκος: Δικαίωση αγώνων δεκαετιών η μεταφορά του χώρου των Λιπασμάτων στους δημότες

«Σημαντική νίκη η εξαίρεση του χώρου των Λιπασμάτων στην Δραπετσώνα». «Άμεσα σε εφαρμογή τα σχέδια ανάπτυξης - τον επόμενο μήνα διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός», ανακοίνωσε ο δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Χρήστος Βρεττάκος στον Στάθη Σχινά.


«Με το που πέσουν οι υπογραφές μεταφοράς του χώρου του πρώην εργοστασίου Μποδοσάκη επεξεργασίας Λιπασμάτων, κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα, θα ξεκινήσουν οι εργασίες ανάπλασης. Μέχρι το καλοκαίρι ο χώρος θα είναι ασφαλής για τους δημότες και θα μπορούν να τον επισκέπτονται», δήλωσε ο κ. Βρεττάκος.

«Η ευρύτερη περιοχή (640 στρέμματα), όλο το παραλιακό μέτωπο της Δραπετσώνας, ήταν από πολύ παλιά βιομηχανική ζώνη. Υπήρχαν ότι μπορείτε να φανταστείτε σφαγεία, γυψάδικο, λιπάσματα και τελευταία και διυλιστήριο. Το δίλλημα που έθεταν ήταν ή δουλειές ή υγεία και τα δύο δεν γίνεται», τόνισε ο δήμαρχος Κερατσινίου - Δραπετσώνας. «Τώρα τα συμφέροντα που λυμαίνονται την περιοχή μας έλεγαν το ίδιο, αλλά χωρίς να δίνουν δουλειές», συμπληρώνει.

Στην περιοχή των πρώην λιπασμάτων συνολικής έκτασης 640 στρεμμάτων, η Εθνική Τράπεζα κατέχει 240 στρέμματα για χρέη του ομίλου Μποδοσάκη-Αθανασιάδη στο ελληνικό Δημόσιο. Υπάρχουν επίσης 110 στρέμματα λιμενικής ζώνης, που είναι παραχώρηση του ελληνικού Δημοσίου στο δημόσιο ΟΛΠ και τα οποία εξαιρέθηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ στη νέα σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ, προκειμένου να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού. Στρεμματικές εκτάσεις κατέχουν επίσης η εταιρεία Lafarge-AΓΕΤ Ηρακλής, η OilOne του Δημήτρη Μελισσανίδη, η εταιρεία ελληνική καύσιμα του ομίλου Λάτση, αλλά και ο δήμος Δραπετσώνας

Συνεργασία με την Περιφέριεα Αττικής για μεγάλης κλίμακας χωροταξικά έργα

Ο κ. Βρεττάκος ανακοίνωσε ότι εξετάζονται σχέδια για μεγάλης κλίμακας έργα αναπλάσεως, μεταξύ άλλων η εκμετάλευση των αφίξεων της κρουαζιέρας που φτάνουν στο λιμάνι του Πειραιά, κατασκευή μουσείου βιομηχανικής ιστορίας στα ερείπια διατηρητέων μνημείων, ανέγερση κτιρίων για το πανεπιστήμιο του Πειραιά που τώρα ασφυκτιά και πολλές άλλες ιδέες οι οποίες θα τεθούν επι τάπητος στον διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που θα ανακοινωθεί τον επόμενο μήνα.

Τέλος ο Χρήστος Βρεττάκος υπογράμμισε ότι «ως τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να βρίσκουμε ευκαιρίες και να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθηνση. αλλά χρειαζόμαστε την αρωγή της κεντρικής εξουσίας. Διαφορετικά δεν θα αλλάξουν τα ποσοστά ανεργίας στην περιοχή. Πρέπει να τονοθεί η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα για να πάρει βαθυά ανάσα η περιοχή», κατέληξε.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)