to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:55 | 08.12.2016

Οικονομία

Χρ. Σπίρτζης: Τον Μάρτιο σε κυκλοφορία η Ιόνια Οδός

«Τον Μάρτιο θα δοθεί σε κυκλοφορία ολόκληρη η Ιόνια Οδός», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στα εργοτάξια στον αυτοκινητόδρομο και την δίδυμη σήραγγα της Κλόκοβας.


«Το έργο της Ιονίας οδού έχει επιταχυνθεί πάρα πολύ το τελευταίο ενάμισι χρόνο», δήλωσε σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος ξεκίνησε την επιθεώρηση του έργου από τις δίδυμες σήραγγες της Κλόκοβας, που βρίσκονται ανάμεσα στο Αντίρριο και το Μεσολόγγι. Αναφερόμενος στην πρόοδο των εργασιών, ο υπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, εκτός από ένα μικρό μήκος του αυτοκινητοδρόμου στη θέση Αβγό, στην περιοχή των Ιωαννίνων, που όμως ολοκληρώνεται μέσα στο μήνα». Στην συνέχεια, ο Χρήστος Σπίρτζης, είπε «ότι γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια, ώστε μέχρι τέλος του χρόνου να δοθεί στην κυκλοφορία ένα αρκετά μεγάλο τμήμα του αυτοκινητόδρομου».

Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου, για το ποιο τμήμα του δρόμου θα δοθεί αρχικά στην κυκλοφορία, ο υπουργός Υποδομών είπε: «Υπολογίζουμε ότι περίπου 60 χιλιόμετρα θα είναι έτοιμα για να δοθούν» και όπως εξήγησε, «θα αφορά ένα τμήμα στην περιοχή της Αμφιλοχίας, καθώς και την παράκαμψη της πόλης». Όσον φορά στις σήραγγες της Κλόκοβας, ο Χρήστος Σπίρτζης τόνισε ότι «αυτό το έργο διεκδικεί να πάρει διεθνές βραβείο ταχύτητας για την κατασκευή του», προσθέτοντας πως «αυτό δείχνει πάρα πολλά πράγματα για το ελληνικό τεχνικό δυναμικό, για τις υπηρεσίες μας, για τους εργολήπτες, για τους μηχανικούς μας και για τους τεχνίτες μας». 

Επίσης, ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στο ζήτημα της κάθετης σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, κάτι που αποτελεί και αίτημα των τοπικών φορέων. Όπως είπε ο Χρήστος Σπίρτζης, «η σύνδεση του Αγρινίου είναι ένα έργο που οφείλουμε να το προχωρήσουμε» και συμπλήρωσε ότι «δεν είναι λογικό ο σχεδιασμός που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια, να συνεχίσει να γίνεται».

Μάλιστα, σε αυτό το σημείο έκανε αναφορά στην Εγνατία οδό λέγοντας πως «δεν είναι συνδεδεμένη με κανένα λιμάνι της χώρας, με καμία βιομηχανική περιοχή, με καμία τουριστική περιοχή και σχεδόν με κανένα αστικό κέντρο» και τόνισε: «Δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια για τους αυτοκινητόδρομους». 

Απαντώντας στην συνέχεια σε άλλη ερώτηση δημοσιογράφου, για το οδικό τμήμα Αμβρακία - 'Ακτιο, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία» και συμπλήρωσε. «Είναι ένα άλλο πονεμένο έργο, που εκεί δεν εμπλέκονται μόνο κακές συνθήκες και στρεβλώσεις των δημοσίων έργων, αλλά υπάρχουν και κακές υπηρεσίες από το τραπεζικό σύστημα». Στην συνέχεια ανέφερε ότι «αυτό που προβλέπουμε να γίνει, είναι να ολοκληρωθεί το τέταρτο κομμάτι και στα υπόλοιπα να γίνει μια εργολαβία, που σκοπεύουμε να ολοκληρωθεί με ασφάλεια.» Ταυτόχρονα, υπογράμμισε, ότι και αυτό το οδικό αυτό έργο θα εξυπηρετήσει τη Δυτική Ελλάδα. Επίσης, ο υπουργός Υποδομών θα επιθεωρήσει και άλλα τμήματα του έργου της Ιονίας οδού, όπως στο Κεφαλόβρυσο, στην Αμβρακία και στην Αμφιλοχία.

«Δημοπρατούνται σε λίγες ημέρες το τέταρτο και το πέμπτο τμήμα του οδικού έργου της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου»

Σε λίγες μέρες θα δημοπρατηθούν το τέταρτο και το πέμπτο τμήμα του οδικού έργου της εθνικής οδού Πατρών - Πύργου, ανακοίνωσε σήμερα κατά την περιοδεία του στην Ιόνια οδό, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι «τα δύο αυτά τμήματα θα δημοπρατηθούν με το νέο νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις, ώστε να διασφαλιστεί ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια, από αυτή που υπήρχε μέχρι τώρα». Όπως ανέφερε στην συνέχεια ο υπουργός Υποδομών, μόλις ολοκληρωθούν οι δυο αυτές δημοπρατήσεις, θα μπορεί να ολοκληρωθεί η μελέτη ως το τέλος και να παραδοθεί ο φάκελος του μεγάλου έργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Επίσης, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «τον Απρίλιο του 2017 θα υπάρχουν συμβάσεις και για τα οκτώ τμήματα του αυτοκινητόδρομου Πατρών - Πύργου». Σε αυτό το σημείο ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία για την εξέλιξη του έργου και πρόσθεσε: «Θα παρακαλούσα πολύ όσους διαχρονικά κόπτονταν για το πώς αυτό το έργο θα γίνει, αλλά πήγαιναν με τα νερά όσων έβγαλαν αυτό το έργο από τη συγκεκριμένη παραχώρηση, να ηρεμήσουν λιγάκι και να προσπαθήσουν να συμβάλλουν στην ολοκλήρωσή του και όχι να κάνουν διάφορα επικοινωνιακά σόου». Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «οι εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι αρκετά αργότερα». 

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για την νότια χάραξη του τελευταίου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι « η αρμόδια υπηρεσία θα μας παραδώσει τη μελέτη που έχει γίνει, θα ακολουθήσει νέα διαβούλευση με τα κινήματα και τις τοπικές κοινωνίες και στην συνέχεια θα υπάρξουν ανακοινώσεις».


Σε τρεισήμισι ώρες θα καλύπτεται χρονικά η απόσταση Αθήνα - Ιωάννινα μέσω της Ιονίας οδού

«Πολλές εργασίες στον αυτοκινητόδρομο της Ιονίας οδού, όχι μόνο είναι εντός των χρονοδιαγραμμάτων, αλλά και νωρίτερα», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, μετά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο στην περιοχή της Αμβρακίας, στην Αιτωλοακαρνανία.

Μάλιστα, ο Χρήστος Σπίρτζης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα οφέλη που θα προκύψουν μετά την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου. Όπως είπε, η απόσταση από την Αθήνα μέχρι το Αγρίνιο θα καλύπτεται χρονικά σε περίπου δυόμισι ώρες και μέχρι τα Ιωάννινα σε κάτι λιγότερο από τρεισήμισι ώρες». Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον υπουργό, ότι η περιοχή αναβαθμίζεται και τουριστικά.

Επίσης, πρόσθεσε ότι «η Ιόνια οδός μας δίνει την πρόσβαση, μέσω της Εγνατίας οδού, με την Θεσσαλονίκη, με μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας, καθώς και με τις σιδηροδρομικές υποδομές και τα εμπορευματικά κέντρα που θα γίνουν».

Ως εκ τούτου, ανέφερε ο Χρήστος Σπίρτζης, «δεν θα υπάρχει πλέον γωνιά της πατρίδας μας που δεν θα μπορεί να έχει τις απαραίτητες οδικές μεταφορές και τις οδικές συνδέσεις για να αναπτυχθεί, σε επίπεδο πρωτογενούς παραγωγής και μεταποίησης, αλλά και στον τομέα του τουρισμού».

 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)