to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:44 | 31.07.2020

Πολιτική

Χρ. Σπίρτζης: Στόχος της ΝΔ να δοθούν σε ιδιώτες οι αστικές συγκοινωνίες (ηχητικό)

«Τα νέα μέτρα για τη χρήση των αστικών συγκοινωνιών είναι έξω από την κοινή λογική» σχολίασε, μιλώντας Στο Κόκκινο ο Χρήστος Σπίρτζης για να συμπληρώσει πως: «αναδεικνύονται μια σειρά από ολιγωρίες και παραλείψεις της κυβέρνησης και των διοικήσεων των αστικών συγκοινωνιών καθώς και μια σειρά από σκοπιμότητες».


Ο πρώην υπουργός Μεταφορών τόνισε πως: «όλοι γνωρίζουν ότι είχαμε προγραμματίσει και ήταν σε φάση ολοκλήρωσης η διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια τόσο νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όσο και νέων συρμών για τις γραμμές του Μετρό της Αθήνας. Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει εξηγήσεις όχι μόνο γιατί ακύρωσε τον διαγωνισμό αλλά γιατί αφού είχε διακηρύξει ότι θα επαναπροκηρύξει τη διαδικασία για προμήθεια νέων λεωφορείων δεν την επανέλαβε ένα χρόνο πριν».

«Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν, επίσης, τι γίνεται με τον διαγωνισμό των συρμών αλλά και τι γίνεται με μια σειρά από διαχειριστικές ανεπάρκειες όπως το να μην έχουν προγραμματιστεί συχνότερα δρομολόγια, να μην υπάρχουν περισσότεροι οδηγοί, να μην έχουν γίνει οι εκπαιδεύσεις των μηχανοδηγών που είχαν δρομολογηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ώστε τώρα που δεν υπάρχουν οι μνημονιακές δεσμεύσεις να ήταν εφικτό να πυκνώσουν τα δρομολόγια» συμπλήρωσε.

Ερωτώμενος από τον δημοσιογράφο Γιώργο Τραπεζιώτη για το πως ερμηνεύεται η πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη στις αστικές συγκοινωνίες, ο Χρήστος Σπίρτζης τόνισε: «Η πολιτική κατεύθυνση που έχει η κυβέρνηση της ΝΔ και η οποία έχει ήδη φανεί πολύ πιο κάθετα στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης είναι το πέρασμα ενός μεγάλου μέρους των αστικών συγκοινωνιών στον ιδιωτικό τομέα».

«Με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, το μετρό της Θεσσαλονίκης σήμερα θα ήταν σε δοκιμαστική λειτουργία, του χρόνου θα είχε παραδοθεί με εξαίρεση το σταθμό Βενιζέλου σε λειτουργία και λίγους μήνες αργότερα θα ήταν και η επέκταση για Καλαμαριά. Θα είχαν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη. Αντ’ αυτού, στα εργοτάξια δεν υπάρχει ούτε ένας εργαζόμενος, βλέπουμε το έργο να επιστρέφει εκεί που το βρήκαμε το 2015, κολλημένο, τελματωμένο» είπε ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής.

«Έχει μία έφεση η Νέα Δημοκρατία και στο να βαλτώνει τα έργα και να τα φέρνει σε αδιέξοδο αλλά και στο να έχει μία άλλη ατζέντα από αυτή που έχει η κοινωνία» σχολίασε με έμφαση ο τομεάρχης Εσωτερικών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ.

«Ο δικός μας απολογισμός στον τομέα των υποδομών και των μεταφορών είναι πάρα πολύ πλούσιος. Το θέμα είναι τι κάνει η χώρα σήμερα. Εμείς είχαμε αφήσει ένα ολοκληρωμένο, εγκεκριμένο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και Ευρωπαϊκή Τράπεζα Εθνικό, Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών, Μεταφορών, είχαμε προχωρήσει διαγωνισμούς και συμβάσεις πάνω από 6,5 δισ. Αντί η ΝΔ να “τρέξει” αυτά τα έργα και, μέσα στην κρίση, να διευρύνει το πρόγραμμα των υποδομών προκειμένου να καλύψουμε ένα μεγάλο ποσοστό του χαμένου από τον τουρισμό ΑΕΠ, δεν έχει προκηρύξει ούτε ένα έργο σε έναν ολόκληρο χρόνο» συμπλήρωσε.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)