to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:52 | 28.06.2018

πηγή: Στο Κόκκινο

Πολιτική

Χρ. Σπίρτζης: Στη ΝΔ εδώ και 3,5 χρόνια κοιμούνται και ξυπνούν με το όνειρο να πέσει η κυβέρνηση

«Το να μην ολοκληρώσει η κυβέρνηση τη θητεία της είναι ένα όνειρο του σκληρού πυρήνα της Νέας Δημοκρατίας κάθε λεπτό. Με αυτό ξυπνάνε και με αυτό κοιμούνται εδώ και 3,5 χρόνια» και «συνέπεια αυτού του φαινομένου» είναι πως ο κ. Μητσοτάκης ζητάει συνεχώς εκλογές, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης. Ο ίδιος τόνισε πως δεν τίθεται θέμα κυβερνητικής συνοχής, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως δεν υπάρχει «απολύτως κανένας κίνδυνος για την κυβέρνηση».


Παράλληλα, αναφερόμενος στους δύο βουλευτές των ΑΝΕΛ που ανεξαρτητοποιήθηκαν, σημείωσε πως «Ο Δ. Καμμένος -για τους λόγους που το κόμμα του και ο Π. Καμμένος κατήγγειλε- έφυγε την ημέρα που συζητήθηκε η πρόταση δυσπιστίας της ΝΔ. Ο κ. Λαζαρίδης ήταν από τους βασικούς εισηγητές των ΑΝΕΛ υπέρ της κυβέρνησης σε εκείνη τη συζήτηση». «Τι μεσολάβησε από τότε μέχρι σήμερα;», διερωτήθηκε, επισημαίνοντας πως «οι λόγοι που επικαλείται ήταν ακριβώς οι λόγοι που κατατέθηκε η πρόταση δυσπιστίας στην κυβέρνηση, μία εβδομάδα πριν». «Άρα αν είχαμε την παραμικρή αμφιβολία για την πρώτη περίπτωση, για τη δεύτερη μου φαίνεται ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία και επιβεβαιώνονται όσα είπαμε στη Βουλή για την πίεση που ασκείται στους ΑΝΕΛ και συγκεκριμένους βουλευτές του κοινοβουλίου, και την όλη διαδικασία που κάποιοι έχουν ξεκινήσει προκειμένου  να μην συνεχίσει η κυβέρνηση, να μην ολοκληρώσει τη θητεία και το έργο της».

Από εκεί και πέρα, σε σχέση με την αντιπλημμυρική προστασία, ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως «βρήκαμε μία ανοχύρωτη χώρα, δεν υπήρχε ένας στοιχειώδης στρατηγικός προγραμματισμός», περιγράφοντας πως «πολλοί υποδοχείς, πολλά ρέματα, πολλοί αγωγοί έχουν να συντηρηθούν και να καθαριστούν για πολλές δεκαετίες» και πως «υπήρχε πραγματικά ένα μπάχαλο στις αρμοδιότητες». Χαρακτήρισε δε λυπηρό «από τότε που ψηφίστηκε ο Καλλικράτης μέχρι σήμερα ακόμη να μην θέλουν κάποιοι ή να το χρησιμοποιούν σαν άλλοθι να καταλάβουν ποιες είναι οι αρμοδιότητες τους και ποιες δεν είναι».

Πέρα από το κομμάτι της αντιπλημμυρικής προστασίας, ο ίδιος στάθηκε και στα έντονα καιρικά φαινόμενα που επαναλαμβάνονται σε όλη την Ελλάδα, τονίζοντας πως «αρχίζει η περιοχή μας και αποκτά άλλα χαρακτηριστικά στην βροχόπτωση με πολύ μεγαλύτερες ποσότητες νερού σε πολύ μικρότερο χρόνο». Αυτό σύμφωνα με τον ίδιο σημαίνει πως «πρέπει οι μελετητές μας πλέον να το λάβουν υπόψη τους ώστε οι υποδομές που σχεδιάζονται να αντέχουν και να προστατεύονται και οι αστικές περιοχές και οι υποδομές και οι περιουσίες των πολιτών. Αυτό που έχουμε σχεδιάσει είναι να ωριμάσουν μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα και να υλοποιηθούν».

Ερωτηθείς για το εάν υπάρχει επιλεκτικός καταλογισμός ευθυνών, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε πως «υπάρχουν πολλά στελέχη του δημόσιου βίου που είναι στοχοποιημένα» και πως ο ίδιος ανήκει σε αυτούς, «το έχουμε συνηθίσει, δεν μας κάνει καμία εντύπωση». Με αφορμή την έντονη κριτική που ασκείται στην περιφερειάρχη Αττικής, Ρένα Δούρου, ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε πως «δεν υπάρχουν ευθύνες», υπογραμμίζοντας πως «η περιφέρεια έχει κινηθεί όπως έπρεπε να κινηθεί» και σχολίασε πως «καλό είναι σε τέτοια θέματα να τα αντιμετωπίζουμε όλοι με χαμηλότερους τόνους και με μεγαλύτερη σοβαρότητα».

Σε συνέχεια των χθεσινών του δηλώσεων από τη Θεσσαλονίκη που αφορούσαν τον ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε «σε τι είμαστε ευχαριστημένοι με την καθημερινότητα και την λειτουργία του ΟΑΣΘ και σε τι όχι». Συγκεκριμένα, στα θετικά ανέφερε το να μπορεί να μετακινείται δωρεάν ο άνεργος «χωρίς να τον ξεφτιλίζει, να τον πιάνουν, να τον πηγαίνουν στα γραφεία του ΟΑΣΘ, να διαγράφουν το πρόστιμο και να ζητάν μετά από το ελληνικό δημόσιο πολλαπλάσιο ποσό». Πρόσθεσε ότι πλέον «δεν γίνεται η σπάταλη, η αθλιότητα που υπήρχε μέσα στον ΟΑΣΘ με τα χρήματα του ελληνικού λαού» και πως «σταμάτησαν οι χαριστικές συμβάσεις, όπως το να έχεις ένα σύστημα τηλεματικής και να έχεις 7 -8 συμβόλαια συντήρησης». Παραδέχτηκε πως «δεν είμαστε ευχαριστημένοι από το σύστημα τηλεματικής, αλλά δεν μπορείς να φτιάξεις σύστημα τηλεματικής σε 7-8 μήνες με αυτές τις καταστάσεις».

Συνεχίζοντας ανέφερε πως «δεν είμαστε ικανοποιημένοι  στη συντήρηση των λεωφορείων που δε δίνει τη δυνατότητα στον Οργανισμό να έχει την πυκνότητα των δρομολογίων που πρέπει να παρέχει ο Οργανισμός στον πολίτης της Θεσσαλονίκης». Σημείωσε πως «αυτό που βρήκαμε είναι ένας στόλος που δεν είχε συντηρηθεί για πάρα πολλά χρόνια» και «λεωφορεία που είχαν πουληθεί στο εξωτερικό για 500-600-700 ευρώ για παλιοσίδερα». «Αυτό επιχειρήθηκε από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να λυθεί με ένα συμβόλαιο που έγινε με την ΕΛΒΟ», σημείωσε ωστόσο έκανε λόγο για καθυστέρηση στην παράδοση οχημάτων σε σχέση με αυτό που είχε συμφωνηθεί με τον ΟΑΣΘ και επιπλέον αναφέρθηκε και στον εσωτερικό μηχανισμό του ΟΑΣΘ σε σχέση με την καθημερινή συντήρηση που πρέπει να γίνεται ώστε ένας ικανός αριθμός λεωφορείων να είναι στο δρόμο.

«Εάν ενισχυθεί με ένα συγκεκριμένο αριθμό λεωφορείων και η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, θα βελτιωθεί η συχνότητα των γραμμών επομένως και η εξυπηρέτηση στον πολίτη» ανέφερε και σημείωσε πως στρατηγικός στόχος αποτελεί το να υπάρξει αξιοποίηση της ΕΛΒΟ στο κομμάτι αυτό. Με αφορμή τη δρομολόγηση διαδικασιών για την προμήθεια 100-150 λεωφορείων τον επόμενο χρόνο, ο κ. Σπίρτζης τόνισε πως έως τότε «οι εργαζόμενοι στο τμήμα συντήρησης του ΟΑΣΘ να συντηρούν πληρέστερα και ταχύτερα τα λεωφορεία που υπάρχουν». Και τόνισε πως «πρέπει να απασχολήσει τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και γενικότερα τις διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών» πως «ενώ η δυναμικότητα και του προσωπικού και των εγκαταστάσεων είναι τέτοια που να μπορεί να παράξει πολλά λεωφορεία συντηρημένα, έχουν παρατηρηθεί πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και σε πολλές περιπτώσεις και σκοπιμότητα».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)