Σε ό,τι αφορά τα διόδια διευκρίνισε ότι θα εφαρμοστεί το σύστημα αναλογικής χρέωσης βάσει χιλιομέτρων. Ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε δυσάρεστη την παραχώρηση των 14ων περιφερειακών αεροδρομίων για 40 χρόνια, επισημαίνοντας όμως ότι περιλαμβανόταν στη συμφωνία του Ιουλίου.
Αντιθέτως, τόνισε ότι μοντέλο για την κυβέρνηση είναι η σύμβαση που υπεγράφη για το αεροδρόμιο του Καστελίου, όπου το δημόσιο κρατάει το 50%, με τη συμμετοχή και της τοπικής αυτοδιοίκησης με σημαντικά ποσοστά. Για το μετρό της Θεσσαλονίκης, τέλος, προανήγγειλε έναρξη εργασιών το 2016.
Ακούστε: