to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:11 | 04.08.2016

πηγή: stokokkino.gr

Οικονομία

Χρ. Σπίρτζης: Επιταχύνεται η κατασκευή των οδικών αξόνων - Θα εξαιρεθούν οι κάτοικοι από τα νέα διόδια

Μεγάλες τομές στο καθεστώς ανάθεσης και εκτέλεσης των δημοσίων έργων εισάγει το σχετικό νέο νομοθετικό πλαίσιο που ενέκρινε η Βουλή. Μιλώντας στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης εξέφρασε την αισιοδοξία του για σημαντική αύξηση των επενδύσεων σε έργα υποδομής το 2016-17, ενώ τόνισε πως η κατασκευή των μεγάλων οδικών αξόνων υλοποιείται με ταχύτερους των προγραμματισμένων ρυθμούς. Ανακοίνωσε δε πως θα εξαιρεθούν οι κάτοικοι από τα νέα διόδια.


Ο Χρ. Σπίρτζης έκανε λόγο για «αλλαγή σκηνικού», καθώς με το νομοσχέδιο για τις δημόσιες συμβάσεις αλλάζει ριζικά ο τρόπος ανάθεσης κι εκτέλεσης δημόσιων έργων. «Ουσιαστικές τομές που διασφαλίζουν τη διαφάνεια, τον εξορθολογισμό και το εύλογο κόστος των έργων προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος», είπε.

Σημείωσε πως γίνεται προσπάθεια να ξεπερασθεί η έλλειψη ωριμότητας των έργων, αλλάζοντας ριζικά ένα σύστημα που διέλυσε τα δημόσια έργα, το οποίο χρησιμοποιούσαν για να στήνουν εργολαβίες και έργα, ενώ στο νέο σύστημα προετοιμάζονται καλύτερα τα έργα, εκπονείται η μελέτη και στη συνέχεια αναθέτονται κι αναλαμβάνει ο εργολάβος. «Η φασαρία γίνεται για το τι έργα και πως θα τα κάνουμε, αν θα συνεχίσει το 80% θα είναι σε 5-6 εταιρείες όπως ήταν, αν θα έχουμε κόστος μείωσης για το ελληνικό δημόσιο», είπε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός Υποδομών δήλωσε πως τα έργα κατασκευής των 4 μεγάλων οδικών αξόνων ολοκληρώνονται με ταχείς ρυθμούς, κάνοντας λόγο για εξοικονόμηση πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ για το δημόσιο  από την διαπραγμάτευση της κυβέρνησης για την κατασκευή τους. 

Το Θριάσιο

Προχωρά η επένδυση στο Θριάσιο, μετά από δέκα χρόνια αδράνειας. Η επένδυση, η οποία είναι άνω των 200 εκατ. και θα ολοκληρωθεί το 2018, θα δημιουργήσει 3.000 νέες θέσεις εργασίας. 
 

Δημιουργείται ένα εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο, το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο για την ανάπτυξη τόσο του τομέα των εμπορευματικών μεταφορών και ειδικά των σιδηροδρομικών όσο και για τη λειτουργία του ως πύλης για τη μεταφορά εμπορευμάτων στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά και στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

ΟΑΣΘ

Για τον ΟΑΣΘ, ο υπουργός είπε πως ελέγχεται αυτή τη στιγμή η σύμβαση κι όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα προχωρήσουν ανάλογα με τα ευρήματα. «Πάντως -τόνισε- να ξέρει η διοίκηση του ΟΑΣΘ ότι αυτό που γίνεται 60 χρόνια τώρα στη Θεσσαλονίκη θα σταματήσει»

Θα εξαιρεθούν οι κάτοικοι από τα νέα διόδια

Αναφερθείς στο θέμα των πλευρικών διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, στα οποία αντιδρούν οι κάτοικοι Κηφισιάς και Ν. Ερυθραίας, ο κ. Σπίρτζης είπε πως η συμφωνία για τα διόδια υλοποιείται, οι σταθμοί θα ολοκληρωθούν το 2019, οπότε θα μπει αναλογικό σύστημα και θα εξαιρεθούν οι κάτοικοι.
Καυτηρίασε δε τη στάση βουλευτών έναντι του θέματος: «Οι ίδιοι άνθρωποι που έβαλαν τη χώρα σ' αυτή τη κατάσταση, είναι σήμερα βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ξεσηκώνουν τους κατοίκους να μη γίνουν οι σταθμοί».

 
 

Ακούστε:

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)