to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:20 | 27.09.2019

πηγή: stokokkino

Πολιτική

Χρ. Σπίρτζης: Επικοινωνιακοί αντιπερισπασμοί ΝΔ και από σχέδιο για την Ελλάδα, τίποτα

Από την προσπάθεια να ξεχαστεί το διεθνές σκάνδαλο Novartis ως ελληνική «σκευωρία» μέχρι τις περιπέτειες μεγάλων έργων από εξαγγελίες για γέλια, είναι σαφές ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει μόνο επικοινωνιακή στρατηγική, όχι σχέδιο για το μέλλον της χώρας, είπε ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζης Στο Κόκκινο και τον Στάθη Σχινά.


Απέναντι στην προσπάθεια της Νέας Δημοκρατίας να μετατρέψει το σκάνδαλο της Novartis σε «σκευωρία Παπαγγελόπουλου», όπως είπε ο κ. Σπίρτζης «το πολύ σημαντικό είναι να δείξουμε μέσα από την διαδικασία τι είναι το σκάνδαλο Novartis, να καταλάβει ο λαός τι ακριβώς γινόταν με τα φάρμακα, πώς η χώρα μας επηρέαζε διεθνώς τις τιμές των φαρμάκων και ποιοι και ποιες ευθύνες έχουν».

Σχολιάζοντας μάλιστα τα περί «προανακριτικής διαρκείας» που αναφέρουν φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, ο ίδιος σημείωσε ότι «το δυστύχημα δεν είναι μόνο η αντιΣΥΡΙΖΑ επικοινωνιακή και πολιτική τακτική, αλλά και ότι στα υπόλοιπα θέματα που χειρίζεται η κυβέρνηση … έχει μόνο επικοινωνιακή στρατηγική ή μία τακτική για το πώς θα ελέγξει διαδικαστικά συγκεκριμένες δομές … στα πραγματικά προβλήματα της χώρας και του λαού δεν κάνει κάτι ουσιαστικό … κάνει αποσπασματικές κινήσεις προσπαθώντας να ακυρώσει επικοινωνιακά όλη την δουλειά που έγινε επί κυβερνήσεων Τσίπρα».

Ανέφερε χαρακτηριστικά τα θέματα υποδομών, όπου ο νυν υπουργός Κ. Καραμανλής «δεν έχει ακυρώσει» συμβάσεις, «λέει ότι θα ακυρώσει», για τους οδικούς άξονες Πάτρα – Πύργος ή τον ΒΟΑΚ στην Κρήτη. «Για όσους ξέρουν πώς γίνονται οι διαγωνισμοί, πώς πρέπει να σχεδιαστούν ώστε να προχωρήσουν, είναι για γέλια. Αυτό που παρουσιάζεται ως “έτοιμη κυβέρνηση”, με τέσσερα νομοσχέδια τις πρώτες ημέρες κτλ., ακυρώνεται στην πράξη».

«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης ή θα γίνει όπως έχουμε σχεδιάσει ή δεν θα έχει καν την στήριξη των πολιτών της Κρήτης. Δεν θα είναι αυτοκινητόδρομος, δεν θα έχει διαχωριστική νησίδα, θα έχει διόδια για τους Κρητικούς (άρα δεν θα καλυφθεί και το Μεταφορικό Ισοδύναμο)», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

«Θα μπουν σε μεγάλη περιπέτεια το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το Πάτρα - Πύργος και τα υπόλοιπα, με τους ερασιτεχνισμούς», υπογράμμισε ο ίδιος, ενώ όπως προσέθεσε «υπάρχουν και άλλα έργα, που ακυρώθηκαν, πολύ σημαντικές υποδομές για την χώρα. Στην ΔΕΘ ακούσαμε την επί της ουσίας ακύρωση του διαγωνισμού για το Εμπορευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης … η ΝΔ θέλει στην θέση του Ειδική Οικονομική Ζώνη για δήθεν εξαγωγικές εταιρείες».

Βλέπουμε ότι η ΝΔ δεν έχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την πορεία της χώρας, σαν αυτό που κάναμε με διαβούλευση με την κοινωνία και τους τοπικούς φορείς (που στη συνέχεια πήρε έγκριση και από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα), ποιες υποδομές χρειάζονται, τι χρειάζεται για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, κτλ. … σε μία σειρά από τομείς υπάρχει η ίδια ακριβώς τακτική. Να δημιουργήσουν μία επικοινωνιακή εικόνα ότι κάτι πάνε να κάνουν … στην ουσία δεν κάνουν τίποτα, ακυρώνουν αυτά που είχαμε κάνει εμείς … δεν έχουν στο μυαλό τους έναν σχεδιασμό», τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)