to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:40 | 08.02.2020

Πολιτική

Χωρίς όρια η κυβερνητική υποκρισία για το αεροδρόμιο Καστελίου

Ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε έργο που πάλι βρήκε έτοιμο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ , σχολιάζει μεταξύ άλλων ο Γ. Βαρεμένος αναφερόμενος στις σημερινές δηλώσεις του πρωθυπουργού από την Κρήτη.


«Ήλθε λοιπόν σήμερα ο κ. Μητσοτάκης να κηρύξει απλώς την έναρξη της περιόδου Παραχώρησης μιλώντας για «έργο που βάλτωνε για χρόνια» και με στόμφο να αναγγείλει ότι το έργο θα είναι έτοιμο σε 5 χρόνια, όπως ακριβώς προβλέπεται στην σύμβαση Παραχώρησης που είχε υπογράψει ο ΣΥΡΙΖΑ», τονίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών – Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Γιώργος Βαρεμένος.

Αναλυτικά η δήλωση: 

«Ωσάν να άνοιγε πρώιμα την τουριστική περίοδο επισκεπτόμενος λες για πρώτη φορά την Κρήτη, εμφανίσθηκε σήμερα ο κ. Μητσοτάκης για να εξαγγείλει κάτι που πάλι βρήκε έτοιμο από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Πιο συγκεκριμένα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε υπογράψει την Σύμβαση Παραχώρησης για το Καστέλι στις 21 Φεβρουαρίου 2019 και την κύρωσε στη Βουλή στις 12 Μαΐου 2019. Ήλθε λοιπόν σήμερα ο κ. Μητσοτάκης να κηρύξει απλώς την έναρξη της περιόδου Παραχώρησης μιλώντας για «έργο που βάλτωνε για χρόνια» και με στόμφο να αναγγείλει ότι το έργο θα είναι έτοιμο σε 5 χρόνια, όπως ακριβώς προβλέπεται στην σύμβαση Παραχώρησης. Αυτή την Αμερική ανακάλυψε σήμερα στην Κρήτη ο Κυρ. Μητσοτάκης. Όσο για τον αρμόδιο υπουργό κ. Καραμανλή, έκανε λόγο όχι για «βάλτωμα» αλλά για «λιθαράκι» που έβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ. Τουλάχιστον συμφωνούν μεταξύ τους ότι τον λόγο έχουν πλέον οι επικοινωνιακές κοτρώνες.

Για τον ΒΟΑΚ, που είχε όχι απλώς βαλτώσει αλλά στοιχειώσει από τις κυβερνήσεις της Δεξιάς και από την πολιτική οικογένεια του, παρ’ όλα αυτά κρητικού, κ. Μητσοτάκη, ήλθε να εξαγγείλει την κατασκευή του άξονα, ενώ στο μεταξύ η κυβέρνησή του ακύρωσε ό,τι είχε ωριμάσει μέχρι τον Ιούλιο του 2019. Ο πρωθυπουργός δεν είπε τίποτε για το σε πόσα τέρμινα θα είναι έτοιμο το έργο, ούτε πόσα διόδια θα έχει. Μέχρι τότε, θα έχουν μεσολαβήσει ποιος ξέρει πόσες ακόμη επικοινωνιακές τελετές»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: 

Νωρίτερα, αναφερόμενος στο διεθνές αεροδρόμιο Καστελίου ο Κυρ. Μητσοτάκης υπογράμμισε:

«Είναι ένα αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου, σε απόσταση λιγότερη από 4 ώρες από τις πρωτεύουσες της Δυτικής Ευρώπης και από τις μεγάλες πόλεις της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής. Έχει τη δυνατότητα, δηλαδή, το αεροδρόμιο αυτό να μετατρέψει την Κρήτη, όχι απλά σε έναν ισχυρό τουριστικό προορισμό -που είναι ήδη- αλλά και σε έναν κόμβο αεροπορικό ολόκληρο το χρόνο και σε όλες τις εποχές. Ένα τέτοιο κορυφαίο έργο δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί παρά μόνο από φορείς που ξέρουν και μπορούν: Από τη μία πλευρά, το ελληνικό Δημόσιο με την ισχύ αλλά και την εμπειρία πια του κράτους. Και από την άλλη, ο ιδιωτικός τομέας με την εμπειρία του και με την ευελιξία του. Μία μεγάλη, σημαντική, ελληνική κατασκευαστική εταιρεία και ένας παγκόσμιος γίγαντας, η ινδική κατασκευαστική εταιρεία GMR, που ειδικεύεται στη διαχείριση αεροδρομίων.

Σήμερα είναι operator τριών διεθνών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και του Δελχί. Κατασκευάζει δύο ακόμη και έχει την ευθύνη για τη διακίνηση 100 εκατομμυρίων επιβατών το χρόνο. Όπως αντιλαμβάνεστε πρόκειται για μία ιδανική σύμπραξη που εγγυάται γρήγορο και καλό αποτέλεσμα. Και βεβαίως, σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη ινδική επένδυση στην Ελλάδα της νέας εποχής. Είναι ένα έργο που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Fraport, η οποία αναβάθμισε -όλα τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου- 14 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας. Όμως, δεν σταματάμε εδώ.

Σειρά θα πάρουν ακόμα 23 αεροδρόμια συνολικά, για τα οποία σύντομα θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό. Οι προδιαγραφές του αεροδρομίου Ηρακλείου εγγυώνται την επάρκειά του, όχι μόνο για τις σημερινές αλλά κυρίως για τις μελλοντικές ανάγκες: Ο νέος διάδρομος προσγείωσης μήκους 3,2 χιλιομέτρων και οι 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών θα αυξήσουν κατακόρυφα τη δυναμικότητα του αερολιμένα. Ο κεντρικός αεροσταθμός των 72.000 τετραγωνικών μέτρων με τις 5 γέφυρες, θα προσφέρει γρήγορη πρόσβαση των επιβατών στα αεροσκάφη. Και, βέβαια, το αεροδρόμιο θα περιβάλλεται από μία εμπορική ζώνη 400 στρεμμάτων, που θα αναπτυχθεί σταδιακά γύρω του, τονώνοντας όλη την οικονομική ζωή της ευρύτερης περιοχής. Η πρόσβαση στο αεροδρόμιο Καστελίου θα εξασφαλίζεται από οδικούς άξονες συνολικού μήκους 24 χιλιομέτρων. Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τη συμβολή αυτού του σημαντικού έργου στην τοπική οικονομία. Θα δημιουργηθούν, όπως είπε και ο Υπουργός, 7.000 θέσεις εργασίας. Στο ίδιο το αεροδρόμιο, στις αεροπορικές εταιρείες που θα εξυπηρετεί, καθώς και στις πολλες επιχειρήσεις που θα παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά στους εργαζόμενούς του και κυρίως στους επισκέπτες του. Και, βέβαια, πάρα πολύ σημαντικό, θα απελευθερώσει για αξιοποίηση τα 2.800 στρέμματα που καταλαμβάνει το υφιστάμενο αεροδρόμιο. Η σχετική μελέτη θα αρχίσει να καταρτίζεται αμέσως και θα είναι έτοιμη πολύ πριν παραδοθεί το νέο αεροδρόμιο».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)