to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

7:43 | 06.12.2013

πηγή: seleo

Κοινωνία

Αναστολή της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ

Με απόφαση του σωματείου


Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, "με τις συντονισμένες ενέργειες του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Χρήστου Σταϊκούρα και του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου για την μερική τακτοποίηση του οικονομικού προβλήματος που είχε ο Ο.Α.Σ.Θ., το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδικάτου Εργαζομένων στην Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης αποφάσισε την άμεση αναστολή της επίσχεσης εργασίας που είχε ξεκινήσει από σήμερα το πρωί και ήδη σταδιακά αποκαθίσταται η συγκοινωνία στην πόλη και τον Νομό Θεσσαλονίκης" (πηγή: alterthess.gr).

______________

Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, "αιτία αποτελεί η άρνηση και αδιαφορία των συναρμόδιων Υπουργείων εδώ και 2 χρόνια περίπου να ανταποκριθούν στις συμβατικές οικονομικές υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου έναντι του Ο.Α.Σ.Θ., με αποτέλεσμα ο Οργανισμός να αδυνατεί να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του έναντι πιστωτών αλλά και μισθοδοσίας προσωπικού".

Οι εργαζόμενοι ζητούν την κατανόηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης για την ταλαιπωρία που θα υποστεί λόγω κινητοποιήσεων και καταδεικνύουν ως μοναδικούς υπεύθυνους "τους συναρμόδιους Υπουργούς της Κυβέρνησης που αδιαφορούν να ανταποκριθούν στις νόμιμες συμβατικές υποχρεώσεις τους ώστε να αποφευχθεί η ανεπιθύμητη απ' όλους μας κατάλυση της συγκοινωνίας στην πόλη μας".

Το συνολικό ποσό που αναμένει ο οργανισμός είναι περίπου 30 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 5 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την πληρωμή των εργαζομένων για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο 2013.

__________________

Η ανακοίνωση των εργαζομένων:

Να μη γίνουν οι πολίτες όμηροι εκβιασμών και θύματα "εύκολων" λύσεων!

Η σημερινή επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ αποτελεί προμήνυμα δυσμενών εξελίξεων στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Η επιχείρηση βρέθηκε ανέτοιμη να διαχειριστεί τη μείωση της κρατικής επιδότησης η οποία αγγίζει το 50% τα τελευταία χρόνια και η κυβέρνηση σχεδιάζει και περικόπτει χωρίς πρόγραμμα κάνοντας πολιτική με αριθμούς.

Είναι προφανές ότι η ίδια η λογική λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης πρέπει να αλλάξει.

Τώρα και όχι αν και όταν λειτουργήσει το μετρό ή άλλα μέσα αστικών συγκοινωνιών.

Η αύξηση των επιβατών των αστικών συγκοινωνιών είναι στρατηγική επιλογή για τη βιώσιμη λειτουργία της πόλης.

Οι πολίτες δεν μπορούν να είναι όμηροι εκβιασμών και θύματα "εύκολων" λύσεων.

Ο σχεδιασμός πρέπει να αρχίσει αμέσως και να είναι μακροπρόθεσμος για λειτουργικές, βιώσιμες και φτηνές συγκοινωνίες.

Η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να διεκδικήσει το ξεκαθάρισμα του τοπίου αμέσως.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)