to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:00 | 17.10.2019

Πολιτική

Χωρίς χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ κινδυνεύουν να μείνουν τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης

Χωρίς χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ κινδυνεύουν να μείνουν τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης μετά το 2023.


Στη διάρκεια της συνεδρίασης της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιφερειών της Βουλής στις 16 Οκτωβρίου 2019 οι βουλευτές Α΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης καθώς και ο βουλευτής Μεσσηνίας και Εκπρόσωπος Τύπου ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης εξέφρασαν την ανησυχία τους επισημαίνοντας πως με τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι πρόσφατες αποφάσεις της κυβέρνησης για το μετρό, τίθεται το ερώτημα εάν διασφαλίζεται η απρόσκοπτη χρηματοδότηση των έργων μέσω ΕΣΠΑ και μετά το 2023.

Απευθυνόμενος προς τον παριστάμενο Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννη Τσακίρη, ο Αλέξης Χαρίτσης διευκρίνισε πως το έργο κατασκευής του Μετρό έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020 για τρίτη συνεχόμενη προγραμματική περίοδο, και ως εκ τούτου σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς δεν μπορεί να μεταφερθεί σε τέταρτη προγραμματική περίοδο, άρα η χρηματοδότηση κλείνει στο τέλος του 2023 με τον κανόνα ν+3.

Το θέμα της χρηματοδότησης των έργων αλλά και της επέκτασης στα δυτικά έθεσαν στον υφυπουργό Ανάπτυξης και οι βουλευτές Χρήστος Γιαννούλης και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, χωρίς ωστόσο να λάβουν ξεκάθαρες απαντήσεις.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)