Υπάρχει όμως και μια άλλη αντίληψη που θεμελιώνεται στο δελτίο τύπου της ΝΔ σε συνεργασία με την ομάδα alit(h)eia. Οι διαφημίσεις σημαίνουν άμεση στήριξη των διαφημιζόμενων στα μέσα ενημέρωσης, και των μέσων στους διαφημιζόμενους.
Αν αυτό ισχύει και μια καταχώρηση του 2010 στην Αυγή αποτελεί περίτρανη απόδειξη και αποκλειστικό ντοκουμέντο που αποδυκνύει οτι ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν υπέρ της επένδυσης, αυτό σημαίνει πως όλοι αυτοί που στις ιστοσελίδες τους και τα έντυπά τους έχουν καταχωρήσεις, μπάνερ και σποτ της ελληνικός χρυσός είναι κάτι παραπάνω από ένθερμοι υποστηρικτές της ελ ντοράντο και όσων έχουν συμφέρον από την επένδυση.
Που πήγε λοιπόν η ανεξάρτητη δημοσιογραφία. Τι έχουν να πουν οι διάφοροι κήνσορες, καλοπληρωμένοι κονδυλοφόροι της "ελευθεροτυπίας" και της "αντικειμενικής" δημοσιογραφίας για την κάλυψη των γεγονότων στην Χαλκιδική;
Ότι πει τ' αφεντικό; Ότι επιτάσσουν οι σχέσεις του ιδοκτήτη ή της κυβέρνησης με συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα είναι και η αλήθεια; Έτσι βγαίνουν τα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων κατα το γραφείο τύπου της ΝΔ; Τι έχει να πεί ο κύριος Πρετεντέρης και ο κύριος Παπαχρήστος για όλα αυτά;
Η αλήθεια είναι οτι παρασύρθηκαν από το πάθος τους για τη σπίλωση του ΣΥΡΙΖΑ και καρφώθηκαν.
Ας κάνουν λοιπόν μια βόλτα στο διαδίκτυο οι καλοθελητές και ας χαρούν τα ρεπορτάζ τους απο την σημερινή επέλαση των βαρβάρων στην Ιερισσό. Τι δεν τα βρίσκουν; Ε, ας θαυμάσουν τότε τα μπάνερ της ελληνικος χρυσός...