«Είναι προφανές πως δεν αρκούν τα τηλεοπτικά σποτ για να πείσουμε τους συμπολίτες μας για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού. Κινητά συνεργεία εμβολιασμού, ενεργοποίηση ιδιωτών γιατρών, παρεμβάσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης σε κάθε γειτονιά, είναι ορισμένες δράσεις που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά.
Κυνικά και εγκληματικά αδιάφορη η διοίκηση του ΟΑΣΘ, που ανέχεται τις εικόνες «σαρδελοποίησης» στα λεωφορεία. Μόνη της έννοια η εκδικητική και τιμωρητική στάση απέναντι στους εργαζόμενους.
Στο βαρέλι δίχως πάτο της αδιαφάνειας, δεν είναι μόνο τα 40 εκατομμύρια της λίστας Πέτσα, αλλά και τα χρήματα που δόθηκαν σε ΜΜΕ από οργανισμούς και φορείς».