to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:10 | 03.04.2017

Οικονομία

Γραφείο Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών: Περισσότεροι από 300 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τον πρώτο μήνα λειτουργίας

Συμπληρώθηκε ένας μήνας από τη λειτουργία του πρώτου πιλοτικού Γραφείου Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), που έθεσε σε λειτουργία η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ), την 1η Μαρτίου 2017, επί της οδού Θηβών 196-198 στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη.


   Σε αυτό το διάστημα εξυπηρετήθηκαν 303 πολίτες οι οποίοι προσήλθαν στο ΓΕΥΔ, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Όπως αναφέρουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της υπηρεσίας, «λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των πραγματικών εργάσιμων ημερών (Σαββατοκύριακα, αργίες,κλπ), ο αριθμός αντιστοιχεί σε εξυπηρέτηση περίπου 20 πολιτών ημερησίως». Με αυτό τον ρυθμό, όταν αναπτυχθεί πλήρως το δίκτυο των 120 γραφείων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί περίπου 2.500 πολίτες ημερησίως.

   Σημειώνεται ότι είναι έτοιμα είναι να λειτουργήσουν, πιθανότατα την εβδομάδα μετά το Πάσχα, δύο ακόμα ΓΕΥΔ, στην Αθήνα (στη διασταύρωση Σολωμού και Πατησίων) και στον Πειραιά (Μαυρομιχάλη 17), σε χώρους που παραχωρεί ο ΟΑΕΔ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)