«Είναι στοιχείο Δημοκρατίας, το να έχει την ίδια πρόσβαση στο Δημόσιο στον ίδιο χρόνο ο κάτοικος στο Κολωνάκι με αυτόν στην ακριτική Ελλάδα», τόνισε ο γενικός γραμματέας Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γρηγόρης Θεοδωράκης, αναφερόμενος στην επικείμενη τεχνολογική αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, με το λεγόμενο «ψηφιακό ΚΕΠ».
«Τα ΚΕΠ είναι ένας απόλυτα επιτυχημένος θεσμός που έχει αγκαλιαστεί από την κοινωνία, τώρα πρέπει να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα, την αναβάθμιση των ΚΕΠ μέσω προηγμένων πληροφοριακών συστημάτων, ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης δικαιολογητικών. Είναι ο πυρήνας του έργου του "ψηφιακού ΚΕΠ"», ανέφερε ο κ. Θεοδωράκης στον ραδιοφωνικό σταθμό «105,5 Στο Κόκκινο».
Όπως σημείωσε, «πρέπει πλέον ο πολίτης να λαμβάνει μία ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση από το Δημόσιο και περνάμε σε άλλη λογική: αντί για αποσπασματικά χαρτιά και διαδικασίες, παροχή ολοκληρωμένης διαδικασίας. Για μία άδεια για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, π.χ., με μία ηλεκτρονική αίτηση η υπηρεσία αυτεπαγγέλτως θα αναζητήσει όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και θα καλέσει τον ενδιαφερόμενο να πάρει την άδεια. Προϋπόθεση είναι η διασύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων του Δημοσίου, αυτή ήταν και η μέχρι τώρα παθογένεια της δημόσιας διοίκησης».
Ο κ. Θεοδωράκης δήλωσε ακόμα ότι ταυτόχρονα, με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής υλοποιείται σειρά δράσεων που αφορούν τη διαλειτουργικότητα των συστημάτων. «Είναι μία δυναμική διαδικασία, δεν σημαίνει ότι μέσα στο 2019 όλα θα λειτουργούν αυτόματα. Όμως, ξεκινάμε, γίνεται ένα πολύ ισχυρό πρώτο βήμα», τόνισε, ενώ πρόσθεσε ότι «και στο παρελθόν υπήρξαν θετικά βήματα, όμως ήταν αποσπασματικά. Είναι η πρώτη φορά -και με τη σύσταση του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής- που η χώρα έχει μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, που βλέπει τη μεγάλη εικόνα».