to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:19 | 23.02.2018

Αθλητισμός

Γιγαντώνεται η βιομηχανία των eSports

Αύξηση κατά 38% σε σχέση με το 2017, αναμένεται να παρουσιάσουν τα eSports το 2018,όπως αναφέρει η ολλανδική συμβουλευτική εταιρεία Newzoo, στη νέα έκθεση που κυκλοφόρησε, σχετικά με την εξέλιξη τους.


     Τα eSports, επίσης γνωστά ως ηλεκτρονικά αθλήματα είναι μια μορφή ανταγωνισμού που χρησιμοποιεί τα βιντεοπαιχνίδια. Συνήθως, λαμβάνουν τη μορφή οργανωμένων διαγωνισμών παιχνιδιών για πολλούς παίκτες. Παρόλο που οι οργανωμένοι διαγωνισμοί online αποτελούν μακρόχρονα μέρος της κουλτούρας των βιντεοπαιχνιδιών, γίνονταν σε μεγάλο βαθμό μεταξύ ερασιτεχνών μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2000, όταν η συμμετοχή επαγγελματιών παικτών και θεατών σε αυτές τις εκδηλώσεις γνώρισε μεγάλη δημοτικότητα. 
 
    Πρόκειται δίχως άλλο για μία  βιομηχανία που γιγαντώνεται με εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο. Τα παγκόσμια έσοδα των eSports το 2018 θα φτάσουν τα 738 εκατομμύρια ευρώ. Μια ουσιαστική βελτίωση σε σχέση με το 2017, που αναμένεται να διατηρηθεί με την πάροδο του χρόνου. Μάλιστα οι προβλέψεις δείχνουν ότι το 2021 θα αυξηθεί στα 1,344 δισ ευρώ.
 
    Κλειδί γι αυτή τη σημαντική αύξηση των επιχειρήσεων είναι τα έσοδα  από Κίνα και ΗΠΑ, που αντιπροσωπεύουν το 56% του συνόλου. Και ότι αυτό το έτος αναμένονται  στα 506 εκατομμύρια δολάρια 412 εκατομμύρια ευρώ, με την αγορά της Βόρειας Αμερικής να εξακολουθεί η μεγαλύτερη, με 281 εκατομμύρια ευρώ.
 
    Η έκθεση αναφέρει ότι στα τέλη του 2018 τα eSports θα έχουν 165 εκατομμύρια «ενθουσιώδεις οπαδούς», παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15,2% σε σχέση με πέρυσι. Υπολογίζεται ότι το συνολικό ακροατήριο θα είναι 380 εκατομμύρια το 2018 και το 557 το 2021.
 
    Επιπλέον, οι εταιρείες αναμένεται να επενδύσουν 565 εκατ. ευρώ στην ηλεκτρονική βιομηχανία αθλημάτων, κάτι που αντιπροσωπεύει το 77% της συνολικής αγοράς. Ένα ποσοστό που θα φτάσει στα  1.140 δισ ευρώ το 2021. 
 
    Το 2017, πραγματοποιήθηκαν 588 σημαντικά γεγονότα, δημιουργώντας έσοδα από εισιτήρια αξίας 48 εκατομμύρια ευρώ, 27 εκατομμύρια περισσότερα από το 2016.
 
    Τα έπαθλα που διανεμήθηκαν, πλησίασαν τα 100 εκατομμύρια για πρώτη φορά, φτάνοντας για την ακρίβεια στα 91 εκατ. ευρώ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

tags: eSports

2019 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)