Υπήρξε πρόβλημα σε μία γραμμή με μεγάλο όγκο κίνησης που προκάλεσε ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό, ωστόσο, όπως σημείωσε, «για αυτές τις αλλαγές στο δρομολόγιο η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μας είχε ενημερώσει».
Σχολιάζοντας το θέμα με τα κλειστά εκδοτήρια στους περισσότερους σταθμούς του Μετρό, ο ίδιος είπε ότι «έχουμε ζητήσει από τη Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ μέχρι το τέλος του μήνα να επαναλειτουργήσουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο σύνολό τους».
Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που υπάρχουν με τα αυτόματα εκδοτήρια, ο κ. Βούρδας χαρακτήρισε «τραγική τη σύμβαση που είχε υπογράψει η Διοίκηση του ΟΑΣΑ τον Δεκέμβριο του 2014». Όπως τόνισε «δεν υπήρξε στη σύμβαση πρόβλεψη για έκδοση μειωμένων εισιτηρίων, αλλά ούτε και πρόβλεψη για διασύνδεση των νέων μηχανημάτων με τα παλαιότερα, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός λειτουργίας ... Φροντίσαμε σε κάθε σταθμό να υπάρχουν 3 αυτόματα εκδοτήρια και σταδιακά με την αποκατάσταση του προβλήματος της διασύνδεσης τίθενται σε λειτουργία και τα υπόλοιπα μηχανήματα».
Τέλος, ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών ανέφερε ότι με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου υπήρξε σημαντική αύξηση στα έσοδα.