to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:13 | 17.06.2020

πηγή: Στο Κόκκινο

Πολιτική

Γ. Βαρεμένος: Η Δ. Ελλάδα ζητά να φτιάξουν την Πατρών- Πύργου και όχι να την επιδιορθώσουν (ηχητικό)

«Έχουν λάβει την απόφαση πριν κυβερνήσουν, ότι τα έργα πρέπει να πάνε σε αυτούς, που επιθυμούν οι ίδιοι, πάση θυσία και με οποιαδήποτε συνέπεια για τα εν εξελίξει έργα, όπως έγινε στην Πατρών- Πύργου» τόνισε μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας» ο τομεάρχης Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Γιώργος Βαρεμένος για τα όσα συνέβησαν την Τρίτη στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.


Ο υπουργός Υποδομών, Κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι μέχρι το 2023 να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα - Πύργος», ότι η κυβέρνηση έχει συγκεκριμένο σχέδιο και περιμένει την απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το αν θα ανάψει το πράσινο φως για την αλλαγή του μοντέλου κατασκευής, που έχει προτείνει η κυβέρνηση της ΝΔ, προχωρώντας σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο Ολύμπια Οδό για την κατασκευή του έργου, εφόσον πρώτα ακύρωσε τις 5 εν εξελίξεις εργολαβίες, που είχαν ξεκινήσει εργασίες κατασκευής του σύγχρονου και ασφαλή αυτοκινητόδρομου.

«Τον ρωτήσαμε ποιο είναι το χρονικό όριο, που ο ίδιος υπολογίζει να ολοκληρωθεί το έργο. Καμία πρόβλεψη, ενώ στην δευτερολογία του είπε ότι μπορεί να υπάρξουν και αρνητικές εξελίξεις, αλλά αν υπάρξουν από την Ε.Ε., εδώ είμαστε για να σας ενημερώσουμε. Παίζει κορώνα γράμματα και χάνει το έργο, δεν χάνει κανείς άλλος, χάνει η περιοχή και οι κάτοικοί της» ξεκαθάρισε ο κ. Βαρεμένος και στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι «αν θεωρούν τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας ιθαγενείς, που έρχονται κάθε φορά να μας κουνούν επικοινωνιακά τα καθρεφτάκια, θα πρέπει την απόδειξη επί αυτού να την δώσει ο λαός της περιφέρειας στον κ. Καραμανλή, ότι δεν είμαστε ιθαγενείς. Δεν χειρίζεται χρήματα της ΝΔ, η οποία είναι χρεωμένη 400 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, χειρίζεται χρήματα του ελληνικού λαού».

Η μοναδική αλήθεια, που είπε χθες ο κ. Καραμανλής, ήταν ότι θα υπάρχουν διόδια, θα είναι 0,06 λεπτά το χιλιόμετρο και θα είναι τα φθηνότερα στην Ευρώπη, όπως δήλωσε, αλλά δεν παρέλειψε να πει ότι με το έργο, όπως το είχε σχεδιάσει η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν υπήρχαν καθόλου διόδια και οι οδηγοί θα διέρχονταν δωρεάν, ενώ τώρα θα κληθούν να πληρώσουν περίπου 5,5 ευρώ για το Πάτρα- Πύργος.

«Τι θα βγει να πει; Ότι διέλυσε ένα εν εξελίξει έργο, επειδή θέλει να το δώσει εκεί, που θέλει; Αυτό περιμένουμε να πει ο κ. Καραμανλής; Αυτό είναι απόφαση κεντρική της ΝΔ, από τον επικεφαλής του επιτελικού κράτους, ούτε καν από τον κ. Καραμανλή. Δυστυχώς καλείται να υλοποιήσει μια απόφαση, που έχει διαλυτικές συνέπειες για το ίδιο το έργο, το οποίο μπορούσε και έπρεπε να παραδοθεί μέσα στα χρονικά όρια (2023)».

Μεταξύ άλλων ο κ. Καραμανλής από τα υπουργικά έδρανα της Βουλής ενημέρωσε ότι όσον αφορά το ενδιάμεσο διάστημα, μέχρι δηλαδή να ληφθούν οι εγκρίσεις και να προχωρήσει το έργο, η ολοκλήρωση του οποίου απαιτεί 36 μήνες, το Υπουργείο προχωρά σε στοχευμένες παρεμβάσεις οδικής ασφαλείας, ύψους έως 30 εκ. ευρώ, με τον τομεάρχη Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ να απαντά ότι «το σχέδιο του υπουργού είναι το 2021 να αρχίσουν οι εργασίες για την συντήρηση του υπάρχοντος δρόμου. Ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι αν οι εργασίες του υπάρχοντος δρόμου ξεκινήσουν το 2021, πότε μπορεί να μπει στις ράγες η ολοκλήρωση του καινούργιου δρόμου, που τίναξε στον αέρα η σημερινή κυβέρνηση, με την διάλυση των συμβάσεων; Είναι απολύτως θολό το τοπίο, αχαρτογράφητα τα νερά, περιμένει την απάντηση από την Ε.Ε. δεν έχει έρθει, ευελπιστεί λέει μετά από ένα χρόνο, που κυβερνά, που δεν έχει να παρουσιάσει κανένα έργο, παρά διάλυση των προηγούμενων έργων. Μετά από ένα χρόνο λέει ελπίζω να είναι θετική αλλά μπορεί να είναι και αρνητική».

Στη συνέχεια ο κ. Βαρεμένος διερωτήθηκε «θα επιδιορθώσει τον υπάρχοντα δρόμο λέει, δηλαδή θα αποκτήσει διαχωριστικό και δεν θα κινδυνεύει ο κόσμος και δεν θα υπάρχουν μετωπικές συγκρούσεις; Ποιόν κοροϊδεύουν; Ο κόσμος ζήτησε να φτιάξουν το έργο και όχι να τον επιδιορθώσουν. Θα έπρεπε να γίνει και αυτό, αλλά γιατί εδώ και ένα χρόνο δεν το ανέλαβε και έρχεται ένα χρόνο μετά να μας πει τι; Ότι δεν τους απάντησε ακόμα η Ε.Ε;».

Από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η ευρωομάδα του κόμματος έχουν ζητήσει ενημέρωση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το Πάτρα- Πύργος, αν οι χειρισμοί του κ. Καραμανλή για το έργο, «είναι σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες και προδιαγραφές. Εμείς ακολουθούμε κάθε νόμιμο δρόμο, θα ενημερώσουμε τον λαό σε Αχαΐα και Ηλεία, με όσα μέσα διαθέτουμε μέσα στο πρωτοφανές σκηνικό, όπου επιχειρείται ο αποκλεισμός της φωνής της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ευχής έργων θα ήταν οι φορείς να τοποθετηθούν, όχι με βάση τις πολιτικές τους απόψεις, αλλά με βάση τα πραγματικά δεδομένα, και πως το έργο θα μπορούσε να είχε ολοκληρωθεί για να αποφεύγεται ο φόρος αίματος, που πληρώνουν οι κάτοικοι, αλλά και ένα έργο, που είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της περιοχής» επισήμανε ο κ. Βαρεμένος.


2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)