to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:29 | 25.09.2017

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Γ. Μυλόπουλος για μετρό Θεσσαλονίκης: Καταστροφολογούν και ψεύδονται, και το κάνουν επίτηδες

Για τρία ψέματα έκανε λόγο μιλώντας Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος σχετικά με τη συζήτηση των τελευταίων ημέρων που αφορά στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις γύρω από τον σταθμό Βενιζέλου λόγω των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης.


Ο κ. Μυλόπουλος χαρακτήρισε πρώτο ψέμα τον ισχυρισμό ότι «μας αιφνιδιάζουν, αύριο αλλάζει η Εγνατία και η Βενιζέλου», καθώς όπως σημείωσε δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμη οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν και ως εκ τούτου δεν τίθενται άμεσα σε εφαρμογή. Δεύτερο ψέμα είναι όπως πρόσθεσε ο ίδιος ο ισχυρισμός ότι «μας αιφνιδιάζουν χωρίς να μας ενημερώσουν», καθώς όπως ξεκαθάρισε μόλις καταλήξουν στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση και συζήτηση με τους φορείς της πόλης. Και τρίτο ψέμα είναι όπως ανέφερε ο ισχυρισμός ότι οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν είναι εξαιτίας της λύσης που επιλέχθηκε για τα αρχαία, υπογραμμίζοντας πως όποτε κι αν κατασκευαζόταν ο σταθμός Βενιζέλου, θα λαμβάνονταν και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Πιο αναλυτικά, ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για μία «απίστευτη επικοινωνιακή εκστρατεία» στην οποία έχουν αποδυθεί «όλοι αυτοί οι οποίοι σταμάτησαν το έργο, όλοι αυτοί οι οποίοι ευθύνονται, διότι όλοι αυτοί αν δείτε ανήκουν στην ίδια πολιτική παράταξη». «Αυτοί που τόσα χρόνια εκκώφευαν που η Θεσσαλονίκη πράγματι καταστρέφονταν με το έργο σταματημένο, τώρα που το έργο τρέχει, δείχνουν ανησυχία διότι το έργο τελειώνει, γιατί δεν μπόρεσαν να το τελειώσουν αυτοί», υπογράμμισε. «Αξιοποίησαν μία εσωτερική πληροφορία, βγήκαν, προδίκασαν το αποτέλεσμα, είπαν ότι μας αιφνιδιάζουν, ότι τώρα συμβαίνει και συμβαίνει εξαιτίας της λύσης των αρχαίων», τόνισε στη συνέντευξή του ο κ. Μυλόπουλος.

Όπως ξεκαθάρισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, δεν υπάρχει ειλημμένη απόφαση σχετικά με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα ισχύσουν γύρω από τον σταθμό Βενιζέλου, «ακόμη είμαστε στη φάση της συγκοινωνιακής μελέτης», ανέφερε σημειώνοντας πως «ό,τι συμβεί θα συμβεί από την καινούργια χρονιά». Ο ίδιος σημείωσε πως από την αρχή του 2018 σταδιακά στους 11 σταθμούς της πόλης, θα απομακρυνθούν οι λαμαρίνες, διότι όπως σημείωσε «οι σταθμοί έχουν τελειώσει πια, και οι καταλήψεις πλέον τελειώνουν, άρα η Θεσσαλονίκη θα ανασάνει». Την ίδια ώρα, «για όσο χρόνο χρειαστεί θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή της Βενιζέλου που θα αρχίσει να κατασκευάζεται, οι οποίες δεν θα είναι για πολλά χρόνια όπως λένε», αλλά «για ένα εύλογο χρονικό διάστημα 6 μηνών- 1 χρόνου, μέχρι να τελειώσει το έργο».

Συγκεκριμένα, τόνισε «όποιες ρυθμίσεις ληφθούν στην Εγνατία, και δεν τις γνωρίζω ακόμη γιατί εξετάζονται πολλά εναλλακτικά σενάρια, θα αποφασιστεί εκείνο το οποίο θα έχει την μικρότερη όχληση στους περιοίκους. Αυτό θα κρατήσει περίπου 6 μήνες, όσο θα διαρκέσει η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού, που είναι ακριβώς κάτω από την Εγνατία». Σε αυτό το διάστημα, θα υπάρχουν κάποιες μονοδρομήσεις, όπως σημείωσε οι οποίες θα ανακοινωθούν εν καιρώ και συζητηθούν με την πόλη.

Και από την άλλη πλευρά, επί της Βενιζέλου, που όπως σημείωσε, «η βόρεια και νότια είσοδος του σταθμού Βενιζέλου, ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα από το εάν θα φύγουν ή θα μείνουν τα αρχαία, ήταν πάνω στην Βενιζέλου», γι’ αυτό «όταν κατασκευάζονται οι είσοδοι, γίνονται οι αρχαιολογικές εργασίες και τα κατασκευαστικά έργα, η Βενιζέλου θα πρέπει για κάποιο χρονικό διάστημα, όσο διαρκέσουν αυτές οι εργασίες, να κλείσει». «Κι εδώ λένε ψέματα», υπογράμμισε, «λένε πως η Βενιζέλου θα κλείσει επειδή λέει επέλεξαν να παραμείνουν τα αρχαία στη θέση τους. Καταστροφολογούν και ψεύδονται, και το κάνουν επίτηδες. Δεν είναι αλήθεια αυτό. Σε οποιαδήποτε λύση επιλέγονταν, ακόμη και στη δική τους καταστροφική λύση που θέλαν να πάρουν τα αρχαία και να τα πετάξουν στο στρατόπεδο Παύλου Μελά, και σε εκείνη τη λύση, πάλι θα έκλεινε η Βενιζέλου».

Ειδικά για τον σταθμό της Βενιζέλου, ο κ. Μυλόπουλος τόνισε πως «δεν έκαναν τίποτα. Το 2016 που αναλάβαμε ως νέα διοίκηση, πήγαμε και βρήκαμε μόνο αρχαία. Από το 2012, δηλαδή, που βρέθηκαν τα αρχαία μέχρι το 2016 που αναλάβαμε εμείς, δίχαζαν την πόλη με το ανιστόρητο εκείνο τεχνητό δίλημμα ‘ή αρχαία ή μετρό΄ το οποίο τελικά έγινε ‘ούτε αρχαία, ούτε μετρό’, κατέστρεψαν και τα δύο πράγματα». Τόνισε πως είναι ένας σταθμός που «με δική τους ευθύνη έχει καθυστερήσει και επειδή οι ίδιοι τον καθυστέρησαν, έρχονται τώρα και προκαλούν και λένε ΄τώρα που θα κατασκευαστεί ο σταθμός, θα υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα καταστρέψουν τη Θεσσαλονίκη». «Τη Θεσσαλονίκη την κατέστρεψε η δική τους αδράνεια, τη Θεσσαλονίκη την κατέστρεψαν οι κακές αποφάσεις και η αδικαιολόγητη καθυστέρηση του έργου. Αυτό που θα γίνει τώρα θα είναι η τελευταία ανάσα για να τελειώσει το έργο», πρόσθεσε, αναφέροντας πως το 2020 παραδίδεται το έργο και τέλος 2021 με αρχή 2022 παραδίδεται και ο σταθμός Βενιζέλου.

Παράλληλα, ο κ. Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην επιτροπή που έχει θεσμοθετηθεί εδώ και έναν χρόνο με τον δήμο της Θεσσαλονίκης η οποία επιτροπή, όπως επισήμανε, «έχει αναλάβει τη μεγάλη ευθύνη να συνδέσει τα έργα του μετρό με τις παρεμβάσεις στον αστικό ιστό της πόλης. Δηλαδή Αττικό Μετρό και δήμος Θεσσαλονίκης από κοινού σχεδιάσουμε τους σταθμούς γύρω από την κατασκευή του μετρό». «Οι πρώτοι που θα ενημερωθούν για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, θα είναι τα μέλη αυτής της επιτροπής τα οποία και θα συζητήσουν με ποιον τρόπο αυτές οι ρυθμίσεις θα ληφθούν ώστε να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στους περιοίκους. Και αφού επεξεργαστεί αυτή η επιτροπή και καταλήξει, μετά θα καλέσω τους φορείς της πόλης, -αυτούς που σήμερα λένε κανένα κυκλοφοριακό έργο και έχουν 10 χρόνια λαμαρίνες και δεν αντέδρασαν-, να τους ενημερώσουμε και να συζητήσουμε μαζί τους».

Απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες της περιοχής που θα πληγούν από το γεγονός ότι για έξι μήνες ή 1 χρόνο θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές στην κυκλοφορία στην περιοχή τους, ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε πως «αυτό το πράγμα θα κρατήσει λίγο και όχι 10 χρόνια, όπως κράτησε τόσα χρόνια, διότι το έργο θα τελειώσει γρήγορα» και πως «όταν το έργο με το καλό τελειώσει σε 2-3 χρόνια, τα μαγαζιά τους, θα είναι μαγαζιά- ‘γωνία’, διότι θα είναι ακριβώς μπροστά στον κεντρικότερο σταθμό της πόλης με ένα μετρό που θα μεταφέρει καθημερινά 300.000 ανθρώπους με ό,τι αυτό σημαίνει σε εμπορική κίνηση, σε αύξηση του τζίρου κλπ». Συμπλήρωσε δε πως ήδη έχει ξεκινήσει προσπάθεια ώστε να υπάρξουν αποζημιώσεις, γι’ αυτούς που αποδεδειγμένα θα πληγούν.

Καταλήγοντας ο κ. Μυλόπουλος υπογράμμισε για το μετρό πως είναι ένα έργο που «θα αλλάξει τη Θεσσαλονίκη, θα αλλάξει τις ζωές όλων και της περιοχής εκείνης, και των καταστηματαρχών και των πολιτών και όλης της πόλης. Και θα αλλάξει και την οικονομία της πόλης». «Ας πούνε την αλήθεια στον κόσμο: θέλουν το μετρό ή δεν το θέλουν; Εάν δεν το θέλουν, να έχουν το θάρρος να βγουν και να τον πουν. Αλλιώς το να λένε ψέματα, δεν είναι θάρρος, είναι θράσος», κατέληξε.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)