to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:28 | 07.06.2019

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Γ. Μυλόπουλος: Fake news τα περί καθυστερήσεων στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Για ψευδείς ειδήσεις με χροιά προεκλογικής πολιτικής σκοπιμότητας μίλησε στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4» ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, σχολιάζοντας δημοσίευμα που έκανε λόγο για καθυστερήσεις και αστοχίες στο Μετρό της Θεσσαλονίκης.


Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή «Κάτι παίζει στο Κόκκινο» και την Ευγενία Χατζηγεωργίου ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι οι μελέτες που αφορούν το έργο του μετρό «είναι ένα πάρα πολύ ευαίσθητο θέμα για ένα έργο τεχνικά πολύπλοκο, του οποίου η τεχνική αρτιότητα και επομένως η ασφάλεια της λειτουργίας εξαρτάται από την ορθότητα των μελετών που υποβάλλονται και σύμφωνα με τις οποίες κατασκευάζεται το έργο».

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «το γεγονός ότι κάποιες μελέτες, που είναι πολύ σοβαρές και αφορούν σε κάποια πολύ ευαίσθητα στοιχεία της λειτουργίας του έργου, δεν προχωρούν πολύ γρήγορα γιατί χρειάζονται μεγάλο ψάξιμο, μεγάλες διασφαλίσεις, το γεγονός ότι ο ανάδοχος κάποιες από τις μελέτες δεν τις έχει στείλει όπως θα έπρεπε σύμφωνα με τις προδιαγραφές, και άρα εμείς ως εκπρόσωποι του ελληνικού δημοσίου και ως εγγυητές της άρτιας λειτουργίας του Μετρό έχουμε υποχρέωση να τις στέλνουμε πίσω ώστε να τις ξανα-υποβάλει με σωστές προδιαγραφές, είναι κάτι πλήρως ενταγμένο στο έργο, δεν είναι κάτι που ξενίζει, δεν συμβαίνει για πρώτη φορά».

Παράλληλα ο κ. Μυλόπουλος τόνισε πως «το χρονοδιάγραμμα δεν αλλάζει καθόλου, δεν πρόκειται για καθυστερήσεις, αλλά για υπερβολικά μεγάλη φροντίδα» και «οι όποιες καθυστερήσεις υπάρχουν απορροφώνται από το χρονοδιάγραμμα του έργου».

«Το έργο θα λειτουργήσει στο τέλος του 2020, και μάλιστα την αρχή του φθινοπώρου θα ξεκινήσουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια» τόνισε  ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό και διαπίστωσε πως «η μόνη ανησυχία που έχω έχει να κάνει με την χρονική συγκυρία αυτών των δημοσιευμάτων. Φαίνεται ότι παραμονές εκλογών σε μια εποχή που πολλά διακυβεύονται αρχίζουν και διαδίδονται ψευδείς ειδήσεις και παραπλανάται η κοινή γνώμη, μπορεί να μην είναι και πάρα πολύ αθώο».

Ο κ. Μυλόπουλος κάλεσε τους πολίτες «να εμπιστεύονται τα μάτια τους, να εμπιστεύονται αυτό που βλέπουν όταν περνούν έξω από τα εργοτάξια που ολοκληρώνονται».

Τέλος, αναφορικά με την πρόοδο του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, σημείωσε πως «ένα έργο που ήταν βαλτωμένο, σταματημένο, που είχε γεμίσει τη Θεσσαλονίκη με λαμαρίνες από τις καταλήψεις, είχε κλείσει επιχειρήσεις, μαγαζιά, είχε καταστρέψει οικονομίες , οι εργαζόμενοι ήταν στην ανεργία και τα κονδύλιά του ήταν παγωμένα στις τράπεζες, αναθερμάνθηκε στην αρχή του 2016. Ξεκίνησε ξανά, προχώρησε με εντυπωσιακούς ρυθμούς και σήμερα είναι πια σε φάση ολοκλήρωσης», επισημαίνοντας πως όταν ξαναξεκίνησε το έργο το 2016, μετά από 10 χρόνια κατασκευής (2006-2016) είχε ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξεως του 30% και σήμερα έχει ξεπεράσει το 70% με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2020.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)