to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:32 | 27.04.2018

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Γ. Μυλόπουλος: Ενορχηστρωμένη προσπάθεια από το παλαιοκομματικό κατεστημένο

Απάντηση στους επικριτές που αμφισβητούν την πορεία των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος


Ιάσων Μπάντιος - Στο Κόκκινο

 

Απάντηση στους επικριτές που αμφισβητούν την πορεία των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης έδωσε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι  «δεν αντέχουν να πετυχαίνουμε σήμερα εμείς εκεί που εκείνοι απέτυχαν. Όμως θα τους πω ότι άδικα κουράζονται, τους διαψεύδει η ίδια η πραγματικότητα», ενώ εκτίμησε ότι «για πρώτη φορά έχουμε ορατό ορίζοντα ολοκλήρωσης μπροστά μας, και ήρθε η ώρα να προγραμματίσουμε το μέλλον, και να συζητήσουμε για τις επεκτάσεις τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά».

Σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο, τις τελευταίες μέρες επιχειρείται μια ενορχηστρωμένη προσπάθεια από το παλαιοκομματικό κατεστημένο της Θεσσαλονίκης να αμφισβητήσει την πρόοδο που σημειώνουν τα έργα του Μετρό. «Πρόκειται για αυτούς οι οποίοι είναι υπεύθυνοι που το Μετρό έγινε ανέκδοτο, και η Θεσσαλονίκη έγινε πρωτεύουσα της ανεργίας και της λαμαρίνας» ανέφερε, σημειώνοντας ότι «προφανώς δεν αντέχουν να πετυχαίνουμε σήμερα εμείς εκεί που εκείνοι απέτυχαν. Όμως θα τους πω ότι άδικα κουράζονται, τους διαψεύδει η ίδια η πραγματικότητα».

Όπως υπενθύμισε, η διοίκηση του παρέλαβε τον Μάρτιο του 2016 μια απέραντη λαμαρινούπολη, τα εργοτάξια «νεκρά», χιλιάδες εργαζομένους του έργου στην ανεργία, και εκατοντάδες εκατομμύρια εγκεκριμένων κονδυλίων από την Ε.Ε να είναι αναξιοποίητα στις τράπεζες. «Σήμερα όλες οι εκκρεμότητες και τα προβλήματα του έργου έχουν πλέον αντιμετωπιστεί, το Μετρό επανεκκίνησε και σήμερα υλοποιείται σε νέες και σταθερές βάσεις. Παραλάβαμε το 40% του έργου ολοκληρωμένο το οποίο έγινε σε δέκα χρόνια ταλαιπωρίας, και εμείς καταφέραμε σε δύο μόλις χρόνια να προχωρήσουμε το έργο στο 65%. Σήμερα τρέχουμε με τριπλάσιους ρυθμούς σε σχέση με αυτούς που έτρεχαν αυτοί που σήμερα μας κατηγορούν» συνέχισε ο κ. Μυλόπουλος.

«Η απάντηση στα ψέματα και στις ανοίκειες επιθέσεις τους είναι τα έργα μας, και η εικόνα μιας Θεσσαλονίκης που έχει οριστικά γυρίσει σελίδα» τόνισε και εκτίμησε ότι «οι επαγγελματίες δεν ταλαιπωρούνται από το έργο του Μετρό, ταλαιπωρήθηκαν από το σταμάτημα και τις καθυστερήσεις του».

Όσον αφορά στη διαβούλευση, και τις αιτιάσεις των δημάρχων της Θεσσαλονίκης σε σχέση με τις επεκτάσεις του Μετρό, ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε ότι όλες οι προτάσεις οι οποίες γίνονται εξετάζονται με μεγάλη σοβαρότητα από την εταιρεία, και η πρόταση των δημάρχων για το Ωραιόκαστρο, και οι προτάσεις από τα ΚΤΕΛ, που δικαίως ζητούν σύνδεση με το έργο. «Πολύ σύντομα θα έχουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις προς όλους, θα προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε το μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων, με γνώμονα πάντα όμως το ότι θα πρέπει το έργο να συνεχίσει να είναι ελκυστικό για χρηματοδότηση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Είμαστε σε μια πολύ καλή συζήτηση με τους δημάρχους της Θεσσαλονίκης, όσο και αν τα αιτήματα ακούγονται ακραία, κάποια στιγμή θα ικανοποιηθούν. Ακόμα και αν το Μετρό δεν πάει στον δήμο Δέλτα θα πάει ένας προαστιακός. Τα αιτήματα που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την Αττικό Μετρό θα μεταβιβαστούν στο υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να ενταχθούν στους ευρύτερους σχεδιασμούς», δήλωσε στη συνέχεια ο πρόεδρος της εταιρείας.

Σε σχέση με την διαβούλευση για τις επεκτάσεις του έργου ο Γ. Μυλόπουλος δήλωσε ότι «για πρώτη φορά έχουμε ορατό ορίζοντα ολοκλήρωσης μπροστά μας, και ήρθε η ώρα να προγραμματίσουμε το μέλλον, και να συζητήσουμε για τις επεκτάσεις τόσο ανατολικά, όσο και δυτικά».

Τέλος, σε σχέση με τις αιτιάσεις περί καθυστερημένης ολοκλήρωσης του σταθμού στη Βενιζέλου ο κ. Μυλόπουλος παρομοίασε τους επικριτές με τον πατροκτόνο, που ζητά την επιείκεια του δικαστηρίου επικαλούμενος την ορφάνια του. «Προσπαθούν να κατηγορήσουν εμάς για όσα εκείνοι προκάλεσαν», ενώ σε σχέση με το κλείσιμο της οδού για τρεις περίπου μήνες εκτίμησε ότι αυτό είναι αναπόφευκτο, ωστόσο δεν έχει υπάρξει οριστική απόφαση για το πότε αυτό θα γίνει.

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)