to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:04 | 24.05.2021

Πολιτική

Γ. Μουζάλας: Κατασκευή κυβερνητικού πάρκου στο συγκρότημα της ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ

Ερώτηση προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κατέθεσε ο βουλευτής Νότιας Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννης Μουζάλας με θέμα της την κατασκευή του κυβερνητικού πάρκου στο συγκρότημα της ΕΒΟ -ΠΥΡΚΑΛ.


 

Ο βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σημειώνει:

 

-       Αιφνιδιαστικά, και χωρίς καμία σχετική διαβούλευση τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε πρόσφατα στο συγκρότημα εργοστασίων της ΕΒΟ-ΠΥΡΚΑΛ και ανακοίνωσε πως μέσω ΣΔΙΤ, ο χώρος των 170 στρεμμάτων που εδώ και χρόνια η τοπική κοινωνία ζητά να της αποδοθεί ως χώρος πρασίνου, θα μετατραπεί σε ένα «κυβερνητικό πάρκο» με εννέα υπουργεία και ένα νέο Μέγαρο Μαξίμου.

 

-       Ο εν λόγω σχεδιασμός που παρουσιάστηκε ως δήθεν «μεγάλη αστική ανάπλαση» χωρίς καμία απαιτούμενη όμως μελέτη, προβλέπει την κατασκευή νέων κτιρίων, την μετεγκατάσταση της παραγωγικής μονάδας των Ε.Α.Σ. και τη δημιουργία ενός πάρκου 80 στρεμμάτων αντί για 170, ανατρέποντας εξ ολοκλήρου το σχεδιασμό που είχε την πλήρη υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας εδώ και χρόνια

 

-       Η θέση αυτή επιβεβαιώνεται και από απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου (αριθ. 79/22-3-2011), η οποία και ισχύει μέχρι σήμερα και στην οποία ρητώς αναφέρεται ότι ο εν λόγω χώρος θα πρέπει να μείνει δημόσιος και να αξιοποιηθεί κατά πώς προβλέπει το ΦΕΚ 1061Δ/17-9-1996 αποτελώντας, «ανάσα ζωής για το Δήμο μας αλλά και για όλη την Αθήνα».

 

 

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός:

1. Πρόκειται για επικοινωνιακό πυροτέχνημα ή ρεαλιστικό σχέδιο; Θα ενημερώσει τους βουλευτές, τους φορείς της Τ.Α. καθώς και τους πολίτες των  δήμων Δάφνης-Υμηττού και της Νότιας Αθήνας συνολικά και θα προσκομίσει στη Βουλή όλες τις απαιτούμενες μελέτες για την ανάπλαση του χώρου, ήτοι μελέτη κυκλοφοριακή, μελέτη αλλαγής οικοδομικού κανονισμού, μελέτη περιβαλλοντική και ανάπλασης, μελέτη αρχαιολογική προκειμένου να διασωθεί ο χαρακτήρας του αξιόλογου κτιριακού όγκου με κατασκευές προ του 1928;

2. Θα προσκομίσει οικονομική και τεχνική μελέτη μετεγκατάστασης της παραγωγικής δομής των ΕΑΣ στο Λαύριο καθώς επίσης και μελέτη για τις επιπτώσεις αυτής της κίνησης για το κέντρο της Αθήνας και προγραμματισμό για την χρήση των κενών κτιρίων που θα προκύψουν και τέλος, μελέτη κόστους-οφέλους συνολικά για την ελληνική Πολιτεία από την εν λόγω μετεγκατάσταση και ανάπλαση;

...

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)