to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:01 | 03.05.2017

Κοινωνία

Εξευτελίστηκε, διαμαρτυρήθηκε, απολύθηκε!

Με επιστολή του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Τράπεζας, κ. Φραγκιαδάκη, επανέρχεται στο προσκήνιο η απαράδεκτη συμπεριφορά της υπαλλήλου της Τράπεζας κας. Αγγελικής Κασιμάτη προς εργαζόμενη στην Τράπεζα μέσω τρίτης εταιρείας, εργαζόμενη η οποία απολύθηκε όταν διαμαρτυρήθηκε για την προσβλητική συμπεριφορά


Σε επιστολή του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.) προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εθνικής Τράπεζας, κ. Φραγκιαδάκη καταγγέλεται η απαράδεκτη συμπεριφορά της υπαλλήλου της Τράπεζας κας. Αγγελικής Κασιμάτη προς εργαζόμενη στην Τράπεζα η οποία εργαζόταν στην Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων, Υποδιεύθυνση Υποστήριξης Contact Center, Τμήμα Internet Banking μέσω τρίτης εταιρείας, της ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS.

«Καταγγέλλουμε την εξευτελιστική συμπεριφορά  απέναντι στους εργαζόμενους μέσω τρίτων εταιρειών από την συγκεκριμένη υπάλληλο καθώς και το γεγονός ότι όταν η συνάδελφός μας τόλμησε να διαμαρτυρηθεί για τη συμπεριφορά αυτή, απολύθηκε!», αναφέρει ο ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ.  «Η διαφορετική άποψη ή/και διαμαρτυρία απαγορεύονται ακόμα και αν προέρχονται από συναδέλφους με άριστες επιδόσεις όπως καταμαρτυρείται από θερμό συγχαρητήριο ηλεκτρονικό μήνυμα του προϊστάμενου τομεάρχη Contact Center της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικών Εργασιών & Εναλλακτικών Δικτύων»:

Σε άλλα ηλεκτρονικά μηνύματα που επισυνάπτει ο ΣΥ.ΔΑ.Π.Τ.Τ., καταγράφονται υβριστικές και ειρωνικές εκφράσεις με τις οποίες ορισμένοι προϊστάμενοι θεωρούν ότι μπορούν να απευθύνονται σε υφισταμένους τους. 

Όπως διευκρινίζει ο Σύλλογος, «σε καμία περίπτωση η παρούσα  καταγγελία δεν αφορά συνολικά τους συναδέλφους της Εθνικής Τράπεζας που στη συντριπτική τους πλειοψηφία χαρακτηρίζονται από ήθος και συναδελφική συμπεριφορά. Αποτελεί (ευτυχώς)  μία εξαίρεση που αφορά τις διευθύνσεις Διαχείρισης Απαιτήσεων Λιανικής Τραπεζικής και Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων που σε ορισμένα τμήματα (τηλεφωνικό κέντρο) όπως έχουμε ήδη καταγγείλει πάρα πολλές φορές, επικρατούν συνθήκες γαλέρας».

Επιπρόσθετα, αναφέρει η καταγγελία, η καταγεγραμμένη επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων καταρρίπτει τους  ανυπόστατους ισχυρισμούς της Διοίκησης της Τράπεζας ότι δήθεν οι εργαζόμενοι μέσω των τρίτων εταιρειών εργάζονται στα πλαίσια «έργου», επομένως δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ αυτών και των υπαλλήλων της Τράπεζας, ότι δεν καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες αλλά εκτελούν τυποποιημένες εργασίες υπό την επίβλεψη του «εργολάβου». Πρόκειται για πλήρη αντιστροφή της πραγματικότητας που κάθε εργαζόμενος της  Εθνικής Τράπεζας  - αλλά και των υπολοίπων τραπεζών - γνωρίζει πολύ καλά: Εικονικές συμβάσεις εργολαβίας που υποκρύπτουν εξαρτημένη σχέση εργασίας.

«Περιμένουμε απάντηση στην από 9/4/2017 επιστολή μας προς τον κ. Φραγκιαδάκη, με λόγια ή με έργα. Παρόμοια επιστολή έχει αποσταλεί και προς τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, κ. Δραγασάκη», επισημαίνειο Σύλλογος.
 

Η επιστολή

Προς: Διευθύνοντα Σύμβουλο, κο Φραγκιαδάκη

Αξιότιμε κε Φραγκιαδάκη,

Με τη παρούσα επιστολή διαμαρτυρόμαστε έντονα για την άδικη απόλυση της συναδέλφου κας Μ.Ε. η οποία εργαζόταν στην Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων, Υποδιεύθυνση Υποστήριξης Contact Center, Τμήμα Internet Banking μέσω της εταιρείας ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS.

Στην τριμερή συνάντηση που έλαβε χώρα στην Επιθεώρηση Καλλιθέας κατατέθηκαν γεγονότα πρωτοφανούς προσβλητικής συμπεριφοράς εις βάρος της συναδέλφου από την προϊσταμένη της, κα Αγγελική Κασιμάτη. Τα γεγονότα αυτά περιλαμβάνουν έργω εξύβριση:  όπως το  γεγονός ότι η προϊσταμένη  πέταξε ένα ντοσιέ στο κεφάλι της συναδέλφου και ατυχέστατα απαξιωτικά σχόλια όπως αυτά που μπορείτε να διαβάσετε στα επισυναπτόμενα ηλεκτρονικά μηνύματα και μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ύπαρξή τους  μέσα από το πληροφοριακό σύστημα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων –Mail Server- της Τράπεζας.

Ο Σύλλογός μας είχε ήδη απευθυνθεί στον Τομεάρχη κ. Οικονόμου και στον Διευθυντή της Δ/νσης Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων προκειμένου να ληφθούν μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια φαινόμενα.

Όπως διαπιστώσαμε αντί αυτού, απολύθηκε καταχρηστικά η συνάδελφός μας, χωρίς να της δοθεί καμία εξήγηση, ενώ η εν λόγω προϊσταμένη συνεχίζει να βρίσκεται στη θέση της.

Η συνάδελφος Μ. Ε. εργαζόταν ήδη επτά χρόνια για την Εθνική Τράπεζα. Σας επισυνάπτουμε συγχαρητήρια επιστολή  πελάτη της Τράπεζας προς την Διεύθυνση του Contact Center στην οποία εκφράζει τις ευχαριστίες του γα την άψογη εξυπηρέτηση και την άριστη συνεργασία με την κα Μ, στις αρετές της οποίας όπως γράφει ο ίδιος, συγκαταλέγονται η ευγένεια, η καλοπροαίρετη συμπεριφορά και η διάθεση εξυπηρέτησης. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά αναγνωρίζει σε συγχαρητήρια επιστολή του και ο κ. Τομεάρχης ο οποίος απευθύνει «ένα μεγάλο Μπράβο» για την άψογη εξυπηρέτηση. Επίσης επισημαίνει με έμφαση το πόσο σημαντικό είναι οι πελάτες της Τράπεζας να έχουν καλή εικόνα για τις υπηρεσίες της Τράπεζας ειδικά σε δύσκολες εποχές όπως αυτές που διανύουμε

Είναι απαράδεκτο να υπόκεινται σε προσβολές και εξευτελισμούς υπάλληλοι οι οποίοι δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες της Τράπεζας.

Είναι απαράδεκτο να απολύονται όταν διαμαρτύρονται για αυτές τις συμπεριφορές.

Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει καμία επίπτωση σε εργαζόμενους που ενεργούν αντίθετα με τον Κώδικα Ηθικής Συμπεριφοράς και Δεοντολογίας της Τράπεζας και του Ομίλου.

Απαιτούμε να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν στο μέλλον παρόμοια περιστατικά.

Απαιτούμε να γίνουν αυστηρές συστάσεις προς την εν λόγω προϊσταμένη και να εφαρμοστούν τα προβλεπόμενα για την περίπτωση ανάρμοστης συμπεριφοράς.

Απαιτούμε να επανέλθει το συντομότερο δυνατό στη θέση της η συνάδελφος Μ. E. ως ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης της ηθικής βλάβης που έχει ήδη υποστεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και παροχή επιπλέον στοιχείων.


 

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)