Όπως παρατηρείται το τελευταίο διάστημα σε όλη την Ελλάδα -μετά από οδηγία και κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας - συγχωνεύονται τμήματα σχολείων με εντελώς αντιπαιδαγωγικά και υγειονομικά επικίνδυνα αποτελέσματα. Το ίδιο επιχειρείται να συμβεί και στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας.
Παρατηρούμε, λοιπόν, αναφέρει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αλλεπάλληλα πλήγματα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Π.Ε Φλώρινας, όπου Γενικό Λύκειο αναγκάζεται να λειτουργήσει με δύο (2) Τμήματα λιγότερα, με συνέπεια να αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τάξη (27 μαθητές), όταν μάλιστα η πανδημία του covid-19 καλά κρατεί και ο αερισμός των αιθουσών στην περιοχή καθίσταται σχεδόν αδύνατος, αφού το δριμύ ψύχος εκτείνεται μέχρι και τον μήνα Απρίλιο.
Παράλληλα, είναι πολύ σοβαρή η παρεμβολή και διατάραξη της εργασιακής ομαλότητας στους εκπαιδευτικούς που έχουν ήδη αναλάβει έργο, αλλά ακόμη σοβαρότερη είναι η διδακτική αναστάτωση και διαταραχή της παιδαγωγικής διαπροσωπικής σχέσης που έχει δημιουργηθεί μεταξύ μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών.
Επειδή, είναι ξεκάθαρη η αποδιοργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και παραπέμπει στη διάθεση της κυβέρνησης να μην ενισχύσει με εκπαιδευτικούς για κάλυψη των κενών, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ρωτά την Υπουργό:
-Πώς προτίθεται να διαφυλάξει την υγειονομική ασφάλεια των μαθητών σε γεμάτες αίθουσες που είναι αδύνατο να αεριστούν, όταν στην ΠΕ Φλώρινας επικρατεί δριμύ ψύχος και παρατεταμένη βαρυχειμωνιά; Με ποιον τρόπο εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των σχολείων της περιοχής, της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με συγχωνεύσεις τμημάτων; Θα άρει το απαράδεκτο μέτρο των συγχωνεύσεων τμημάτων;
-Πώς θα καλυφθούν τα κενά και πώς θα αντιμετωπιστεί η εργασιακή επισφάλεια των εκπαιδευτικών που ήδη έχουν αναλάβει έργο; Πώς θα διευθετηθεί το πρόγραμμα όλων των σχολείων της περιοχής Φλώρινας, όταν οι καθηγητές/τριες που επηρεάζονται από τις συγχωνεύσεις αναγκάζονται να αποχωρήσουν;
-Με ποιον τρόπο θα αποφύγει την καθυστέρηση του εκπαιδευτικού έργου και πώς θα ενισχύσει τη διδακτική διαδικασία; Γιατί δεν προχωρά σε προσλήψεις εκπαιδευτικών, δημιουργία παραπάνω αιθουσών και παράλληλα τμημάτων ώστε να μη συντρέχει κανένας λόγος συγχώνευσης;