Όπως αναφέρει ρεπορτάζ του euro2day.gr:
Μια νέα πρακτική ετοιμάζεται να προωθήσει σύντομα η ΣΤΑΣΥ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το μετρό, το τραμ και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο: το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει σε διαγωνισμούς για το... branding των σταθμών. Βάσει του σχεδίου, οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα μπορούν να δίνουν το όνομά τους στον σταθμό που θα επιλέγουν πληρώνοντας βεβαίως το αντίστοιχο τίμημα στη ΣΤΑΣΥ.
Η διοίκηση της εταιρείας, η οποία έχει καταρτίσει το πλάνο για την ενίσχυση των εσόδων από άλλες πηγές, πλην της βασικής της δραστηριότητας, θεωρεί ότι υπάρχουν οι δυνατότητες το branding των σταθμών να φέρει υπολογίσιμα έσοδα στη ΣΤΑΣΥ. Λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα γίνεται αυτή η διαδικασία αναμένεται να γίνουν σύντομα γνωστές, καθώς στις προθέσεις της διοίκησης είναι ο διαγωνισμός να γίνει σύντομα, εντός του πρώτου τριμήνου.
* υποθέτουμε ότι αυτή είναι η πιθανότερη ονομασία του σταθμού «Πανεπιστήμιο», μετά την «καινοτομία» της ΣΤΑΣΥ