to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

21:38 | 21.08.2014

Κοινωνία

Επίσχεση εργασίας στο πλοίο «Larks» της «Egnatia Seaways»

Η εταιρία δεν εφαρμόζει την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, καταστρατηγεί την προβλεπόμενη από την νομοθεσία οργανική σύνθεση (επάνδρωση) και το πλήρωμα εργάζεται ανασφάλιστο, με την ανοχή και την κάλυψη του Υπουργείου Ναυτιλίας το οποίο δεν έχει προβεί σε κανέναν έλεγχο


Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Ναύτων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ):

«Κατόπιν των επανειλημμένων καταγγελιών μας για το πλοίο «LARKS» της εταιρίας Egnatia Seaways ότι δεν εφαρμόζει την Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, καταστρατηγεί την προβλεπόμενη από την νομοθεσία οργανική σύνθεση (επάνδρωση) και ότι το πλήρωμα εργάζεται ανασφάλιστο με την ανοχή και την κάλυψη του Υπουργείου Ναυτιλίας το οποίο δεν έχει προβεί σε κανέναν έλεγχο, αντιπροσωπεία της Διοίκησης της ΠΕΝΕΝ σε νέα επίσκεψή της στο πλοίο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας διαπίστωσε και την μη καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών του πληρώματος.

Έπειτα από συνεννόηση με τα μέλη μας (και τις επιστασίες των Θαλαμηπόλων, Μαγείρων, Μηχανικών) προχωρήσαμε σε επίσχεση εργασίας στις 19/8/2014 απαιτώντας την εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών του πληρώματος.

Πρόταση της ΠΕΝΕΝ ήταν επίσης να πραγματοποιηθεί συνδικαλιστική παρέμβαση της ΠΝΟ στο εν λόγω πλοίο και σε δύο ακόμη πλοία που δραστηριοποιούνται στην γραμμή Μπάρι - Πρίντεζι και συνδέουν τα νησιά Κεφαλονιά – Ζάκυνθο - Κέρκυρα και την Ηγουμενίτσα, στα οποία δεν τηρείται η σχετική νομοθεσία για την επάνδρωσή τους και οι απασχολούμενοι ναυτεργάτες είναι ανασφάλιστοι. Η θέση αυτή της ΠΕΝΕΝ απορρίφθηκε από τις δυνάμεις του εργοδοτικού – κυβερνητικού – κομματικού συνδικαλισμού που σε ιερή συμμαχία μεταξύ τους αποφάσισαν ότι δεν χρειάζεται κανενός είδους συνδικαλιστική δράση στα ανασφάλιστα και «πειρατικά» πλοία.

Σε νέα συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΝΟ η οποία έγινε σήμερα 21/8/2014, η ΠΕΝΕΝ επανέφερε το αίτημα για οργάνωση άμεσης συνδικαλιστικής δράσης και παρέμβασης και την διενέργεια ουσιαστικού και αποτελεσματικού ελέγχου σε όλα τα πλοία στην γραμμή της Αδριατικής και άλλων κατηγοριών πλοίων, ξεκινώντας από τα ανασφάλιστα πλοία. Η παραπάνω πλειοψηφία επέλεξε την αδιέξοδη τακτική των ελέγχων και αυτό χωρίς τον ανάλογο σχεδιασμό και προγραμματισμό και την αντίστοιχη οργάνωση και ενημέρωση των Ναυτεργατών. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια άσφαιρη, αδιέξοδη τακτική της ΠΝΟ.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)