to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Το εμβόλιο και τα επικοινωνιακά παιχνίδια

Έχει τεράστια σημασία να μιλάμε για εμβόλιο και εμβολιασμούς όταν θα έχουμε ένα ή περισσότερα εμβόλια έτοιμα και εγκεκριμένα και να μην παίζουμε επικοινωνιακά παιχνίδια που μπορεί να μας γυρίσουν μπούμερανγκ.


Η κυβέρνηση, αρχικά ο υπουργός Υγείας και εν συνεχεία και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, έχει αρχίσει από καιρό να διαφημίζει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού ως πανάκεια και να δημιουργεί την αίσθηση ότι επίκειται η αρχή των εμβολιασμών, ότι όλα είναι προγραμματισμένα και ότι σιγά - σιγά θα εμβολιαστούμε όλοι και θα ξεμπερδεύουμε μ’ αυτόν τον εφιάλτη που ζούμε εδώ και τόσους μήνες.

Μέχρι πίνακα μας παρουσίασε η κυβέρνηση για όλη τη διαδικασία του εμβολίου, από το εργοστάσιο μέχρι τον σταθμό του εμβολιασμού.

Πολλοί επεσήμαναν ότι η σπουδή της κυβέρνησης δεν κάνει καλό στη γενική προσπάθεια, ότι γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους και ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα ψευδές αίσθημα ασφάλειας το οποίο να αντιστρατεύεται τα υγειονομικά μέτρα που όλοι πρέπει να τηρούμε.

Έγινε χθες γνωστό ότι ένα από τα εμβόλια που βρίσκονται υπό έγκριση, και μάλιστα αυτό της Οξφόρδης, στο οποίο τόσες ελπίδες έχει εναποθέσει η Ευρωπαϊκή  Ένωση για άμεση αξιοποίηση, επιστρέφει στη φάση των δοκιμών λόγω προβλημάτων.

Όμως τα μπρος - πίσω και οι αναβολές έχουν ως αποτέλεσμα να πλήττεται η εμπιστοσύνη των πολιτών στον εμβόλιο. 

Ήδη στην Ελλάδα, αλλά και στις περισσότερες άλλες χώρες, καταγράφεται ένα πολύ υψηλό ποσοστό ανθρώπων που για τον άλφα ή τον βήτα λόγο, κυρίως όμως από ανησυχία για πάντα πιθανές παρενέργειες, δεν θέλουν να εμβολιαστούν.

Για τον λόγο αυτό έχει τεράστια σημασία να μιλάμε για εμβόλιο και εμβολιασμούς όταν θα έχουμε ένα ή περισσότερα εμβόλια έτοιμα και εγκεκριμένα και να μην παίζουμε επικοινωνιακά παιχνίδια που μπορεί να μας γυρίσουν μπούμερανγκ.

tags: άρθρα

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)