to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:33 | 04.08.2022

Πολιτική

Εκτός ΟΑΣΘ ο Γιώργος Σκόδρας με απόφαση Κώστα Καραμανλή - «Έκλεισε ο κύκλος μου» υποστηρίζει ο απερχόμενος πρόεδρος

Την αποκάλυψη ότι καρατομήθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας έκανε στην «Εφ.Συν.» ο δημοσιογράφος Απόστολος Λυκεσάς, πληροφορώντας ότι ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών ζήτησε σήμερα το πρωί την παραίτηση του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες η αλλαγή στη διοίκηση του ΟΑΣΘ συζητιέται εδώ και μήνες.


Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, την παραίτηση του κ. Σκόδρα ζήτησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, χωρίς, πάντως, να έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχει κλειδώσει και ο αντικαταστάτης του κ. Σκόδρα στην ηγεσία του ΟΑΣΘ. Πρόκειται για τον οικονομολόγο Κωνσταντίνο Ταγγίρη, ο οποίος από τον Δεκέμβριο του 2020 ήταν διορισμένο μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ.

Η Εφημερίδα των Συντακτών σημειώνει ότι: «Η πρεμούρα του υπουργού να αντικαταστήσει τον κ. Σκόδρα φαίνεται και από το όνομα του ανθρώπου που θα τον αντικαταστήσει και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι ένας... οικονομολόγος. Πρόκειται για τον - συμπτωματικά Σερραίο - Κωνσταντίνο Ταγγίρη, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν τοποθετημένος από τον κ. Καραμανλή ως απλό μέλος στο δ.σ. του ΟΣΕ.

Ποια η εμπειρία του στη διαχείριση Οργανισμού σαν και του ΟΑΣΘ, άγνωστο. Πολλοί συνδέουν ήδη την τοποθέτηση με την πρόθεση της κυβέρνησης να εκχωρήσει κι άλλο μέρος του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και δη των... Σερρών.», με οτι αυτό σημαίνει για το εσωκομματικό παρασκήνιο της ΝΔ.

Τέλος να θυμίσουμε ότι ο Γιώργος Σκόδρας ήρθε ουκ ολίγες φορές αντιμέτωπος με τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ τηρώντας πολύ σκληρή στάση απέναντι στις κινητοποιήσεις τους.

Γ. Σκόδρας: Έκλεισε ο κύκλος μου - Ευχαριστώ για την συνεργασία τον Κώστα Καραμανλή

Σε άλλο μήκος από τις δημοσιογραφικές πληροφορίες ο κ. Σκόδρας ο οποίος σε ανακοίνωση που εξέδωσε λίγες ώρες μετά την δημοσιοποίηση της είδησης αναφέρει: «Ενημέρωσα τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και καλό μου φίλο Κώστα Καραμανλή, ότι δεν επιθυμώ την συνέχιση της θητείας μου στη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ, ευχαριστώντας τον θερμά για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία μας τα τελευταία τρία χρόνια.

Μετά από πολύ περίσκεψη, αποφάσισα ότι έκλεισε ο κύκλος μου στον Οργανισμό. Θεώρησα ότι από τη στιγμή που καταφέραμε να κάνουμε τον ΟΑΣΘ να σταθεί ξανά στα πόδια του, έχω ολοκληρώσει το έργο που μου ανέθεσε η κυβέρνηση.

Πιστεύω ότι οι θητείες Διοικήσεων μεγάλων Οργανισμών θα πρέπει να συνδέονται πάντα με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων και να μην «σέρνονται» στο διηνεκές, αρχή που ακολουθώ πάντα τόσο ως Ακαδημαϊκός, όσο και στην ΕΥΑΘ και την «Εγνατία Οδό ΑΕ», όπου είχα την τιμή στο παρελθόν να υπηρετήσω».

Ενώ στη συνέχεια της δισέλιδης ανακοίνωσης του κάνει έναν μίνι απολογισμό της θητείας του, στηρίζοντας τις αποφάσεις σχετικά με τον οργανισμό.

Χρ. Γιαννούλης: Καραμανλής και Σκόδρας οδήγησαν τον ΟΑΣΘ σε ζημίες και το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης σε ιδιωτικοποίηση

Εκλογές ζήτησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης

Σε δήλωση του ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Χρήστος Γιαννούλης για την καρατόμηση Σκόδρα από τον ΟΑΣΘ τονίζει:

«Η καρατόμηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, του επονομαζόμενου και «ανεκδιήγητου Σκόδρα», δικαιώνει τους εργαζόμενους, το επιβατικό κοινό και την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, που επιζητούν διαφάνεια, ισονομία και καλές υπηρεσίες από τον Οργανισμό.

Γεννά, όμως, πολλά ερωτηματικά ως προς τον χρόνο λήψης της απόφασης από τον κ. Καραμανλή και τις ζημίες, που έχουν επιφέρει στον ΟΑΣΘ τόσο η κυβέρνηση Μητσοτάκη όσο και ο κατατομημένος, πλέον, «βοναπάρτης» κ. Σκόδρας.

Η απομάκρυνσή του θα έπρεπε να έχει συντελεστεί εδώ και πολύ καιρό. Ίσως και η τοποθέτησή του να ήταν λάθος για τη Θεσσαλονίκη.

Τόσο ο ίδιος όσο και ο κ. Καραμανλής χρεώνονται τα «σαπάκια» από τη Λειψία, που έπιαναν φωτιά εν κινήσει, τα παρωχημένης τεχνολογίας λεωφορεία που δρομολογήθηκαν, τη σπατάλη χρημάτων για την ενοικίαση οχημάτων μέσω leasing, την αύξηση του αριθμού των γραμμών που παραχωρήθηκαν στα ΚΤΕΛ, τις απευθείας αναθέσεις, την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων και την εξαπάτηση των εργαζομένων που τους ώθησαν στην απόγνωση και σε πολυήμερες απεργίες.

Ο κ. Καραμανλής και ο κ. Σκόδρας οδήγησαν τον Οργανισμό πίσω στο χρεοκοπημένο μόρφωμα που παρέδωσαν στον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

Στόχος όλων μας πρέπει να παραμένει η δημιουργία ενός υγιούς ΟΑΣΘ και η διατήρηση και ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών, με χαμηλό κόστος για τους επιβάτες, με κοινωνικό αποτύπωμα, με εξυπηρέτηση των αναγκών της πόλης, με καλές συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους, με διαφάνεια και δικαιοσύνη.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε αισιοδοξία για το έργο που θα προσφέρει ο νέος επικεφαλής του ΟΑΣΘ, όμως η πραγματικότητα Μητσοτάκη και τα έργα και οι ημέρες του κ. Καραμανλή δεν μας αφήνουν πολλά περιθώρια.

Θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε απέναντι στην αποδιοργάνωση του ΟΑΣΘ, στην ιδιωτικοποίηση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, στην κατασπατάληση των χρημάτων του δημοσίου.

Ο ΟΑΣΘ αποτελεί περιουσιακό στοιχείο των πολιτών και θα πρέπει να είναι φορέας εξυπηρέτησης με διαφάνεια, αποτελεσματικότητα, ασφάλεια.

Η προοδευτική διακυβέρνηση της επόμενης μέρας θα κάνει πράξη τον στόχο της κοινωνίας, θα υλοποιήσει τις αρχές και την πρόταση που έχει περιγράψει πολύ κατηγορηματικά ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία»

Ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης της ΝΔ η καρατόμηση Σκόδρα  απο τον ΟΑΣΘ

Σε δήλωση της η βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία τονίζει ότι:

Η καρατόμηση του κυρίου Σκόδρα από τη θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ είναι ακόμα μια τρανταχτή ομολογία της απόκρυψης για 2,5 χρόνια της αλήθειας για την σπατάλη των χρημάτων του ελληνικού λαού, όπως αποκαλύφθηκε από την ΜτΚ, σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης της αξίας του ΟΑΣΘ. 

Ταυτόχρονα αποτελεί ομολογία της αποτυχίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη τόσο  στον ΟΑΣΘ όσο και στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης.

Μπροστά στην οργή των Θεσσαλονικέων για την κατάντια των αστικών συγκοινωνιών της πόλης, παρά τη συνέχιση της κατασπατάλησης των χρημάτων του ελληνικού δημοσίου, ο κύριος Μητσοτάκης και ο κύριος Καραμανλής προσπαθούν να φορτώσουν όλες τις ευθύνες της κυβέρνησης στον πρώην εκλεκτό τους ,καρατομημένο πια πρόεδρο.

Όμως δεν θα τα καταφέρουν. Οι Θεσσαλονικείς πλέον γνωρίζουν και έχουν βιώσει με οδυνηρό  τρόπο τις συνέπειες της πολιτικής τους στον ΟΑΣΘ.

Πρέπει να απολογηθούν γιατί ακύρωσαν τον διαγωνισμό των 300 καινούριων λεωφορείων για τον ΟΑΣΘ. Πρέπει να μας ενημερώσουν πόσο στοιχίζουν οι ενοικιάσεις άθλιων επικίνδυνων λεωφορείων και πόσο θα κόστιζε κάθε καινούργιο λεωφορείο αν είχαν ολοκληρώσει τον διαγωνισμό.

Πρέπει να απολογηθούν γιατί ακύρωσαν τον προγραμματισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το ΜΕΤΡΟ.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα είχε ΜΕΤΡΟ και 300 καινούρια λεωφορεία σε κυκλοφορία.

Ήταν απόφαση και επιλογή του κυρίου Μητσοτάκη να μην έχει τίποτα από δύο, με αποτέλεσμα την καθημερινή ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων.

Δεν θα κρύψουν τις ευθύνες τους πίσω από την καρατόμηση του πρώην εκλεκτού τους.

ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Ομολογία αποτυχίας της κυβερνητική πολιτικής 

«Μετά από τρία χρόνια καταστροφικής διαχείρισης του ΟΑΣΘ, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής αποφάσισε την απομάκρυνση του εκλεκτού του, τριπλοθεσίτη Γιώργου Σκόδρα από την διοίκηση του οργανισμού.

Στο πρόσωπο του κυρίου Σκόδρα, που αποτέλεσε τον πρόθυμο εκτελεστικό βραχίονα της πολιτικής ηγεσίας, καθρεπτίζονται όλες εκείνες -και είναι πάμπολλες- οι λαθεμένες επιλογές της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ.

Εγκαίρως ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, με κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις, ερωτήσεις, επερωτήσεις, αναφορές, δημόσιες τοποθετήσεις, είχε επισημάνει τη  μεθοδευμένη προσπάθεια απαξίωσης του οργανισμού.

Δυστυχώς με την απομάκρυνση Σκόδρα, δεν απομακρύνονται και τα σχέδια της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και για την επαναφορά ενός αποτυχημένου μοντέλου που είχε οδηγήσει στη χρεοκοπία του ΟΑΣΘ.

Με την απομάκρυνση Σκόδρα, ο κύριος Καραμανλής απλά επιχειρεί να ρίξει στάχτη στα μάτια των Θεσσαλονικέων και να προετοιμάσει το έδαφος για την επόμενη μέρα που στο επίκεντρο της έχει την παράδοση του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες.

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για τη διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, τον εκσυγχρονισμό του ΟΑΣΘ στο πλαίσιο ενός συνολικού στρατηγικού σχεδίου, τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, μα πάνω απ΄ όλα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Πηγές: Voria.gr, Εφημερίδα των Συντακτών

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)