to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:03 | 01.07.2019

πηγή: news247.gr

Οικονομία

ΕΚΠΟΙΖΩ: Τι αποζημιώσεις δικαιούνται οι ταξιδιώτες σε ακυρώσεις πτήσεων και καθυστερήσεις δρομολογίων

"Οι ταξιδιώτες έχουν δικαιώματα αλλά δεν τα γνωρίζουν" δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών.


«Οι ταξιδιώτες έχουν δικαιώματα αλλά δεν τα γνωρίζουν» δήλωσε στο Ραδιόφωνο News 24/7 στους 88,6 και στην εκπομπή «Καλημέρα όλη μέρα» με τους Ζηνοβία Σαπουνά και Κώστα Παπαγεωργίου η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΠΙ Παναγιώτα Καλαποθαράκου, Αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί μια αεροπορική πτήση με υπαιτιότητα της εταιρίας, λόγω πχ υπεράριθμων κρατήσεων, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωσης από 250 έως 700 ευρώ ανάλογα με τα χιλιόμετρα της διαδρομής.

Το ίδιο ισχύει και για τις καθυστερήσεις των πτήσεων, με το ποσό να συνδέεται με το χρονικό διάστημα της αναμονής και για τις περιπτώσεις που χάνονται αποσκευές.

Τόνισε μάλιστα ότι προτιμότερο είναι ο πολίτης να απευθυνθεί εκείνη την ώρα στην αεροπορική, καταθέτοντας έγγραφο αίτημα αποζημίωσης.

Σημείωσε επίσης ότι είναι περισσότερες οι καταγγελίες που αφορούν στα πλοία. Με καθυστέρηση αναχώρησης πάνω από 90 λεπτά, ο καταναλωτής δικαιούται το ποσό του εισιτηρίου, κάλυψη της διαμονής μέχρι τον απόπλου και αποζημίωση. Ωστόσο, εάν η εταιρία έχει ενημερώσει μία εβδομάδα νωρίτερα, δεν μπορεί να διεκδικηθεί αποζημίωση. Κάλεσε τους καταναλωτές να απευθύνονται σε 210 330 4444 για να ενημερωθούν καθώς και τη σελίδα του ΕΚΠΟΙΖΩ.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)