to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:13 | 12.07.2016

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

ΕΚΠΟΙΖΩ: Προσοχή για να μην «πληρώνουμε» τελικά την έκπτωση στις πιστωτικές

Την προσοχή των καταναλωτών στον τρόπο πληρωμής κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων, ώστε να μην χάνουν τα οφέλη από τα υψηλά επιτόκια των πιστωτικών καρτών, επέστησε η γενική διευθύντρια του ΕΚΠΟΙΖΩ Παναγιώτα Καλαποθαράκου μιλώντας Στο Κόκκινο και τον Απόστολο Λυκεσά.


Είναι μία περίοδος στην οποία οι καταναλωτές με το ελάχιστο εισόδημά τους προσπαθούν να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες, σημείωσε η κ. Καλαποθαράκου.

Γι' αυτό, είναι σημαντικό να έχουν κάνει μία έρευνα αγοράς και να προγραμματίζουν ακριβώς τις αγορές τους και να ελέγχουν την ποιότητα.

Με την έρευνα αγοράς, θα είναι σίγουροι ότι αγοράζουν προϊόντα με πραγματική σημαντική έκπτωση και όχι μία εικονική, που οφείλεται σε μία «φουσκωμένη» αρχική τιμή.

Οι έμποροι είναι υποχρεωμένοι να αναγράφουν και τις δύο τιμές, πριν και μετά την έκπτωση, ενώ η αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης είναι υποχρεωτική, όπως υπενθύμισε.

Το ΕΚΠΟΙΖΩ παρακινεί τους εμπόρους να προχωρούν σε μεγάλες, πραγματικές εκπτώσεις άνω του 30%, ώστε να πωληθεί το εμπόρευμά τους και ο καταναλωτής να ψωνίσει σε λογικές τιμές που ανταποκρίνονται στις σημερινές, δύσκολες συνθήκες, όπως είπε.

Έκπτωση με κάρτα... δεν είναι ακριβώς έκπτωση

Η κ.Καλαποθαράακου επεσήμανε επίσης μία σημαντική παράμετρο των εκπτώσεων, που είναι η αγορά με πιστωτικές κάρτες.

Εάν ο καταναλωτής πληρώνει απευθείας όλο το ποσό, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως καταβάλει μόνο την πρώτη δόση και στη συνέχεια δεν είναι απόλυτα συνεπής στις επόμενες, το ποσοστό του προϊόντος που κερδίζει από την έκπτωση κινδυνεύει να το πληρώσει μέσω των υψηλών επιτοκίων στις κάρτες, υπογράμμισε.


Η «παγίδα» των προσφορών που δεν αλλάζονται

Σημαντική λεπτομέρεια είναι η ύπαρξη προσφορών εντός των καταστημάτων κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Ενώ για τα προϊόντα με έκπτωση, εάν ο καταναλωτής εντοπίσει ελάττωμα μπορεί με την απόδειξη να ζητήσει την αντικατάστασή τους ή να πάρει πίσω τα χρήματά του, για τις προσφορές δεν γίνονται επιστροφές, εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά ο καταστηματάρχης.

Ετσι, ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός στις αγορές του, υπογράμμισε η κ.Καλαποθαράκου, υπενθυμίζοντας ότι το ΕΚΠΟΙΖΩ δέχεται καταγγελίες στο 2103304444 και διαμεσολαβεί για να βρεθούν λύσεις σε προβλήματα μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων.

 

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)