to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:38 | 02.10.2014

Πολιτική

Εκοψε κορδέλες σε ημιτελή σταθμό!

Έχοντας κατά νου ότι ίσως βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εγκαινίασε χθες τον... ημιτελή σταθμό του Προαστιακού σιδηροδρόμου στον Ταύρο.


Το ρεπορτάζ του Φ. Φωτεινού στην «Ελευθεροτυπία»:

Παράλληλα, υπέγραφε την παράταση της προθεσμίας υποβολής αρχικού ενδιαφέροντος ακόμα ενός μεγάλου κατασκευαστικού έργου (οδικός άξονας Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη), παρά τις εξαγγελίες περί «επανεκκίνησης των μεγάλων έργων», έπειτα από τη διευθέτηση των εκκρεμοτήτων στους αυτοκινητοδρόμους.

Αναφορικά με το σταθμό του Προαστιακού στον Ταύρο (Κωνσταντινουπόλεως 2-4 και Κορυτσάς), ο οποίος δόθηκε σε χρήση, έπειτα από την πάροδο πέντε ετών (υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ), σιδηροδρομικοί, αλλά και επιβάτες του Προαστιακού επισημαίνουν ότι είναι ανολοκλήρωτος.

Το κυριότερο είναι ότι δεν λειτουργούν τα ασανσέρ, κάτι το οποίο σημαίνει πρόσθετη ταλαιπωρία για άτομα με αναπηρία και ηλικιωμένους. Επίσης, δυσαρέσκεια υπάρχει και για τη μεγάλη απόσταση που βρίσκεται ο κοντινότερος σταθμός λεωφορείων (κοντά στην Πειραιώς).

Αντίστοιχα, για τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, ο υπουργός Υποδομών παρέτεινε για έκτη φορά την κατάθεση αρχικού ενδιαφέροντος. Αυτή τη φορά ως αιτία προβάλλονται οι προτάσεις που κατέθεσαν οι Ακτωρ και ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ για τις προδιαγραφές του έργου. Νέα ημερομηνία ορίστηκε η 27η Ιανουαρίου.

Για τον οδικό άξονα Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, ουδείς θεωρεί ότι είναι βιώσιμος, με βάση τη σημερινή κυκλοφορία στους υπάρχοντες αυτοκινητοδρόμους. Ειδικά όταν κάποιοι υποστηρίζουν ότι σχεδιάζεται ένα ακριβό έργο, με κόστος αρκετά υψηλότερο από αυτό που υπολογίζονταν αρχικά.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη παράκαμψη περιορίζει σημαντικά την κυκλοφορία στο τμήμα Μεταμόρφωση - Σκάρφεια του ΠΑΘΕ (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι), το οποίο έχει επίσης παραχωρηθεί σε κοινοπραξία κατασκευαστικών ομίλων, υπό τη ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.

Σύμφωνα με παλαιότερες εξαγγελίες, το έργο έχει προϋπολογιστεί κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, με την εθνική και κοινοτική συμμετοχή να κυμαίνονται μεταξύ 120-200 εκατ. ευρώ.

Αξιο αναφοράς είναι το ότι το υπουργείο Υποδομών, πριν από λίγες ημέρες, παρέτεινε και το διαγωνισμό για την υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας-Περάματος, με νέα ημερομηνία στις 9 Δεκεμβρίου.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)