to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:30 | 23.02.2021

Πολιτική

Το εκκρεμές της ΝΔ: Από την... πίτσα στο δήθεν πολιτικό ήθος

"Οργισμένη" φέρεται να είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη με το κύμα αντιδράσεων στα social media για την υπόθεση Λιγνάδη.


"Οργισμένη" φέρεται να είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη με το κύμα αντιδράσεων στα social media για την υπόθεση Λιγνάδη. Μάλιστα, η αν. κυβερνητική εκπρόσωπος, Αριστοτελία Πελώνη, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να πετάξει τη μπάλα στην εξέδρα και να αποποιηθεί τις πολιτικές ευθύνες που αντικειμενικά βαραίνουν τόσο την υπουργό Πολιτισμού, Λ. Μενδώνη, όσο βεβαίως και τον πρωθυπουργό, Κυρ. Μητσοτάκη, έφτασε στο σημείο να ζητά ευθύνες από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ, Αλ. Τσίπρα, για όσα γράφονται στο τουίτερ με το hashtag "ΝΔ_παιδεραστές"!

Η τακτική του Μεγάρου Μαξίμου είναι προφανής: προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα και ζητήματα που από την πρώτη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ έχει θέσει αναφορικά με τις πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη για την υπόθεση Λιγνάδη, επιχειρεί το... στρίβειν διά του hashtag, ισχυριζόμενο ότι δήθεν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σέρνει την πολιτική ζωή της χώρας σε αυτή. Με την τακτική αυτή, της μη απάντησης, το μόνο που κάνει ο πρωθυπουργός είναι να ανατροφοδοτεί το κύμα λάσπης.

Την ίδια στιγμή, όμως, αυτό που επίσης προκαλεί αλγεινή εντύπωση είναι ότι το κόμμα της ΝΔ, που επιχειρεί να εμφανιστεί ως... θεματοφύλακας της ποιότητας του δημοσίου διαλόγου, είναι αυτό που σιγοντάριζε το χυδαίο και ακραιφνώς σεξιστικό hashtag #erxetai_pizza (το οποίο πολλοί είχαν μετεξελίξει στο ακόμα πιο χυδαίο #erxetai_poutsa), που είχε προέλθει από τη διαφημιστική καμπάνια της πιτσαρίας Domino, την περίοδο των εκλογών του 2019. Μάλιστα, τότε ο βουλευτής της ΝΔ, Κ. Μπογδάνος δεν είχε διστάσει να υπερασπιστεί δημόσια τη συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία εντέλει αποσύρθηκε, λέγοντας πως πρόκειται για το "εξυπνότερο μάρκετινγκ έβερ".

Επιπλέον, ο συγγραφέας Απ. Δοξιάδης, ο οποίος τον Νοέμβριο του 2019 διορίστηκε από τον Κυρ. Μητσοτάκη στη θέση του υπεύθυνου για τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα, είχε δηλώσει πως "η Domino's Pizza Greece έκανε μια καμπάνια χρησιμοποιώντας ένα ευρηματικό slogan, το οποίο μετέτρεψε και σε hashtag"...

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)