to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:08 | 02.10.2020

Κοινωνία

«Εκεί που μας χρωστάγανε…»: Η Δύναμη Ζωής για την παραδοχή Πατούλη ότι αδιαφορεί για την αγορά νέων λεωφορείων

«Η απάντηση της σημερινής Περιφερειακής Αρχής στην ερώτηση της “Δύναμης Ζωής” για την εξέλιξη της διαδικασίας προμήθειας 92 σύγχρονων λεωφορείων (...) επιβεβαιώνει πομπωδώς την αδιαφορία της για την προστασία των πολιτών μέσα από την προμήθεια νέων σύγχρονων λεωφορείων» επισημαίνει η Δύναμη Ζωής


Όπως τονίζει η περιφερειακή παράταξη:

Η απάντηση της σημερινής Περιφερειακής Αρχής στην ερώτηση της “Δύναμης Ζωής” για την εξέλιξη της διαδικασίας προμήθειας 92 σύγχρονων λεωφορείων για τους πολίτες που μετακινούνται στο Λεκανοπέδιο, θα προκαλούσε γέλια αν δεν ήταν για κλάματα. Επιβεβαιώνει πομπωδώς την αδιαφορία της για την προστασία των πολιτών μέσα από την προμήθεια νέων σύγχρονων λεωφορείων. Φθάνει μάλιστα στο σημείο, για να καλύψει την προκλητική της αδιαφορία ή ανικανότητα, να επιρρίψει τις ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση της χώρας και την προηγούμενη διοίκηση της Περιφέρειας!

Με την απάντησή της η σημερινή Διοίκηση επιβεβαιώνει το γεγονός ότι δεν ενδιαφέρεται για πραγματικές πολιτικές προστασίας των πολιτών που δοκιμάζονται σήμερα, περίοδο πανδημίας, σκληρά. Βρίσκεται στο ίδιο μήκος κύματος με το υπουργείο Μεταφορών που άρον – άρον δρομολόγησε μεταχειρισμένα λεωφορεία, χωρίς εξοπλισμό, τηλεματική, με οδηγούς που αγνοούν τις διαδρομές στους δρόμους της Αθήνας!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 


Η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής είχε προτεραιότητα της τις τεράστιες ανάγκες των πολιτών της Αττικής και την βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, στη βάση της χρηστής διοίκησης και της προστασίας του δημόσιου συμφέροντος. Δεν έδρασε ποτέ με κριτήριο το πολιτικό όφελος, τους “ημέτερους”, την επικοινωνία σε βάρος της ουσίας.

Στο πλαίσιο αυτό στις 4/5/2017 εξέδωσε πρόσκληση (ΑΤΤ053) όπου καλούσε τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών ΑΕ να υποβάλει πρόταση με στόχο όπως περιγράφεται τη «Μείωση του Περιβαλλοντικού Αποτυπώματος του Στόλου Λεωφορείων του ΟΑΣΑ και τη Βελτίωση της Ποιότητας των Παρεχόμενων Υπηρεσιών των Δημοσίων Συγκοινωνιών στην Μητροπολιτική Αθήνα, μέσω του εκσυγχρονισμού ή/και της μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση του στόλου των θερμικών λεωφορείων του. Επιπλέον, με την Πρόσκληση αυτή επιτυγχάνεται η βελτίωση της δημόσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της επιβατικής ζήτησης στην Αττική αλλά και αύξηση της ελκυστικότητας των καθαρών ΜΜΜ» συνολικού προϋπολογισμού 30 εκ ευρώ. Η ένταξη της πράξης έγινε στις 20/12/2018 και αφορούσε 80 λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ντίζελ και 12 ηλεκτροκίνητα. Αν η DG Regio δεν επέτρεπε την αγορά των συγκεκριμένων λεωφορείων πολύ απλά η πράξη δεν θα μπορούσε να ενταχθεί. Αντιθέτως είχε γίνει αποδοχή από τη DG Regio της ένταξης της ΕΥΔΕΠ Περιφέρειας Αττικής για πιλοτική εφαρμογή του εγχειρήματος «Pilot Action on Strategic Public Procurement» της συγκεκριμένης πράξης. Αυτά σε ό,τι αφορά την αποδοχή της συγκεκριμένης πράξης. Αυτή τη στιγμή, όπως διαπιστώνουμε άπαντες, τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στην Αθήνα είναι λίγα σε σχέση με τις ανάγκες και σε πολύ κακή κατάσταση.  Η Διοίκηση της Περιφέρειας όφειλε, αν υπήρχαν κάποιες επιφυλάξεις, να κάνει το χρέος της: να εργαστεί έτσι ώστε να γίνουν αναπροσαρμογές, προκειμένου να ενισχυθεί ο στόλος των αστικών λεωφορείων. Γιατί δεν το έπραξε;

1. Γιατί σήμερα, που λόγω της πανδημίας, τα ΜΜΜ καθίστανται οι αδύναμοι κρίκοι για την διασπορά του covid-19, η Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής σπεύδει να απεντάξει ένα κρίσιμο, για τη δημόσια υγεία, έργο με πρόσχημα τις δυσλειτουργίες της διοίκησης, την γραφειοκρατία και τις αρμοδιότητες μεταξύ Περιφέρειας και Υπουργείου Μεταφορών;

2. Γιατί δεν ασκεί πίεση προς τον υπουργό Μεταφορών, ο οποίος ευθύνεται για τη σημερινή άθλια κατάσταση των ΜΜΜ;

3. Γιατί επιχειρεί, μικροκομματικά, να επιρρίψει ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση και την προηγούμενη διοίκηση και δεν προτάσσει το συμφέρον των συμπολιτών μας που κινδυνεύουν καθημερινά;

4. Γιατί δεν προσπαθεί ως η Διοίκηση της μεγαλύτερης περιφέρειας της χώρας να βρει τρόπο να ξεπεραστούν 'χθες' οι όποιες διαχειριστικές δυσκολίες (που κάθε άλλο παρά άγνωστες είναι στα θέματα αυτά);

5. Γιατί  προτιμά την ιλουστρασιόν πολιτική, όπως  τα... λευκώματα ή το τζελ με το σήμα της Περιφέρειας, και όχι τη σοβαρή αντιμετώπιση των προβλημάτων της Αττικής την εποχή της τεράστιας υγειονομικής κρίσης;

Δυστυχώς για τους πολίτες της Αττικής, η απάντηση είναι ότι η σημερινή Διοίκηση δεν διαθέτει την απαραίτητη πολιτική βούληση. Και αυτό μαρτυρά η αδιαφορία της για νέα λεωφορεία και η απροθυμία της να θέσει το θέμα στο Υπουργείο Μεταφορών της ομογάλακτης κυβέρνησης.
Κι ένα τελευταίο ερώτημα:  Πιστεύει άραγε η σημερινή Περιφερειακή Αρχή ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί... αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που σχεδιάζει, χωρίς πρόγραμμα, σχεδιασμό και διαβούλευση με τους εργαζόμενους, να αγοράσει η κυβέρνηση;

Αντί λοιπόν η σημερινή Διοίκηση να επιδίδεται σε επικοινωνιακά πυροτεχνήματα άνευ ουσίας και συνέχειας, ας επιδιώξει την αγορά των σύγχρονων λεωφορείων που είχε δρομολογήσει η Δύναμη Ζωής. Ας γίνει χρήσιμη στους πολίτες.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)