to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:23 | 19.03.2018

Κοινωνία

Αρνείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι κατέβασαν ανήλικο από το τρένο για 10 λεπτά του ευρώ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε με ΕΔΕ το περιστατικό που κατήγγειλε μητέρα, σύμφωνα με την οποία ελεγκτής στον προαστιακό της Πάτρας, κατέβασε το ανήλικο παιδί της από το τρένο επειδή του έλειπαν 10 λεπτά για την συμπλήρωση του αντιτίμου του εισιτηρίου και αποφάσισε ότι το γεγονός δεν έγινε.


Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ στο Κόκκινο, σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η μητέρα, ο 14χρονος μαθητής, επιβιβάστηκε στον προαστιακό στην Πάτρα με κατεύθυνση το Ρίο. Όταν ανέβηκε στο τρένο και ο ελεγκτής, ο μαθητής διαπίστωσε ότι του έλειπαν 10 λεπτά του ευρώ για να αγοράσει εισιτήριο. 
 

Ο ελεγκτής φαίνεται, σύμφωνα πάντα με όσα κατήγγειλε η μητέρα του, πως ζήτησε από τον μαθητή να κατέβει στην επόμενη στάση, με τον νεαρό να αναγκάζεται να κατέβει στην Αγυιά, περιοχή την οποία δεν γνώριζε, με αποτέλεσμα να πανικοβληθεί.

Όπως είπε σε συνέντευξή της η μητέρα, το παιδί είχε μαζί του τα απαιτούμενα χρήματα, αλλά πιθανώς κάπου του έπεσε το δεκάλεπτο.
 
«Ας μου τηλεφωνούσαν για να πάω εγώ και να του δώσω τα χρήματα στην στάση που επρόκειτο να κατέβει το παιδί ή να περιμένουν μέχρι να πάω να το πάρω, παρά να το αφήσουν σε ένα σημείο που δεν γνωρίζει», όπως δήλωσε. 
 
Η μητέρα δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, ενώ έχει ήδη κοινοποιήσει στον πρωθυπουργό την επιστολή που έστειλε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία άλλωστε διεξάγει ήδη ΕΔΕ για το περιστατικό.
 
Αρνείται το περιστατικό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 

Αρνείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι συνέβη το περιστατικό που καταγγέλλεται στον Προαστιακό της Πάτρας, με τον μαθητή που δεν είχε 10 λεπτά για να συμπληρώσει το ποσό για να βγάλει εισιτήριο και τον κατέβασαν από το τραίνο. Η Εταιρεία επικαλείται τις αναφορές του προσωπικού στην προκαταρκτική έρευνα που διεξήγαγε, η οποία ολοκληρώθηκε άλλα και το γεγονός ότι δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Καλεί πάντως όποιον επέβαινε στην αμαξοστοιχία και αντελήφθη κάτι να επικοινωνήσει με την εταιρεία.

Συγκεκριμένα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι:

"1. Στον Προαστιακό Πάτρας, ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου 2018 δεν εκδίδονται εισιτήρια επί των συρμών. Η έκδοση εισιτηρίων του Προαστιακού Πάτρας γίνεται αποκλειστικά από σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην πόλη της Πάτρας και σε επιλεγμένους σταθμούς. Επομένως, ο ελεγκτής εισιτηρίων δεν είχε στην κατοχή του εισιτήρια και δεν θα μπορούσε να προβεί σε πώληση.

2. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διερεύνησε άμεσα και επισταμένα την καταγγελία με ΕΔΕ, η οποία ολοκληρώθηκε σήμερα το απόγευμα. Από τις αναφορές του προσωπικού, αλλά και στοιχεία που έχει (μέχρι στιγμής) στη διάθεσή της η εταιρία, δεν προκύπτει ότι το περιστατικό έλαβε χώρα.

Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. παρακαλεί όποιον επέβαινε επί της ως άνω αμαξοστοιχίας και αντελήφθη το περιστατικό της καταγγελίας να επικοινωνήσει μαζί μας και να μας ενημερώσει".

Ανάλογη ανακοίνωση έχει εκδώσει και η Ομοσπονδία των Εργαζομένων στην εταιρεία.

 

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)