Σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά στοιχεία, στην Ελλάδα η τηλεόραση είναι αυτή που συγκεντρώνει τις περισσότερες αρνητικές ψήφους εμπιστοσύνης από το κοινό (Ελλάδα: 82% αρνητικές ψήφοι – οι υψηλότεροι στην Ευρώπη / Ευρώπη28: 46%) ενώ τα ιντερνετικά δίκτυα έχουν μεγαλύτερο δείκτη εμπιστοσύνης του κοινού σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη (Ελλάδα: 42%, Ευρώπη28: 53%) την ίδια ώρα που οι Έλληνες για το ίντερνετ εκφράζουν και τη δυσπιστία τους στο μέσο σε ποσοστό 46% ενώ οι ευρωπαίοι στο 28,32%)
Οι δείκτες για το Ραδιόφωνο είναι: Ελλάδα 64% - Ευρώπη28: 34%) και για τα έντυπα: Ελλάδα 70% - Ευρώπη28: 46%
Επίσης η Ελλάδα διαφοροποιείται στο δείκτη εμπιστοσύνης προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ποσοστό 58%, ενώ στην Ευρώπη το ποσοστό είναι 28,63%
Σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο (στην έρευνα του φθινοπώρου του 2018) οι Έλληνες σημείωσαν αρνητικές ψήφους εμπιστοσύνης σε θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και ελληνικές Υπηρεσίες και θεσμικά όργανα.