to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:42 | 11.08.2019

Κοινωνία

Τραγωδία στο Πόρτο Χέλι: Προθεσμία για να απολογηθεί πήρε ο χειριστής του ταχύπλοου

Δύο άντρες, 60 και 70 ετών, έχασαν τη ζωή τους ενώ η αδελφή τους, μια 60χρονη γυναίκα, τραυματίστηκε σοβαρά, όταν ταχύπλοο φουσκωτό σκάφος εμβόλισε το αλιευτικό σκάφος στο οποίου επέβαιναν, στη θαλάσσια περιοχή Θίνη Αργολίδας, το βράδυ της Παρασκευής 9/8 - Στην εισαγγελία Ναυπλίου σήμερα, Κυριακή, ο 44χρονος χειριστής του ταχύπλοου, έλαβε 24ωρη προσθεσμία για να απολογηθεί


(φωτογραφία του ταχύπλοου, με τις δύο 350άρες εξωλέμβιες μηχανές, που έκοψε στη μέση το αλιευτικό σκάφος και τη ζωή των δύο αδελφών - πηγή: A.Kouvelis)

Εικοσιτετράωρη προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Δευτέρα, έλαβε από την εισαγγελία Ναυπλίου ο 44χρονος χειριστής του ταχύπλοου που συγκρούστηκε την περασμένη Παρασκευή το βράδυ με μικρό αλιευτικό στη θαλάσσια περιοχή Θύνι Αργολίδας, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους δύο άνδρες 60 και 70 ετών αντίστοιχα και να τραυματιστεί σοβαρά μία 60χρονη γυναίκα, όλα αδέλφια.

Ο 44χρονος έως τότε θα κρατηθεί στο λιμεναρχείο Ναυπλίου, ενώ αύριο αναμένονται και τα αποτελέσματα της αιματοληψίας στην οποία έχει υποβληθεί, προκειμένου να διαπιστωθεί αν είχε καταναλώσει αλκοόλ.

Ο χειριστής του ταχύπλοου είχε παρουσιαστεί μαζί με το συνήγορό του  στο λιμεναρχείο στο Πόρτο Χέλι χθες, Σάββατο. Είχε διαφύγει μετά το δυστύχημα, όταν το σκάφος του μετά τη σύγκρουση προσέγγισε την ακτή.

Το μικρό σκάφος μετά τη σύγκρουση βυθίστηκε, ενώ στη συνέχεια ανασύρθηκαν οι σοροί δύο ανδρών 60 και 70 ετών ενώ περισυνελέγη σοβαρά τραυματισμένη μία 60χρονη γυναίκα. Και τα τρία άτομα ήταν αδέλφια και σύμφωνα με την πρώτη πληροφόρηση στην περιοχή πιθανόν είχαν μεταβεί για ψάρεμα.

Η 60χρονη λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης της μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγ.Σάββας. Φέρει τραύματα στον θώρακα και το κεφάλι και νοσηλεύεται διασωληνωμένη και σήμερα.

\Τα αίτια της σύγκρουσης των δύο σκαφών δεν έχουν ακόμα διευκρινισθεί ενώ ο θαλάσσιος χώρος όπου σημειώθηκε το τραγικό συμβάν ελέγχθηκε από δύτες για τον εντοπισμό τυχόν αγνοούμενου. Στο ταχύπλοο σκάφος, εκτός του χειριστή, επέβαιναν δέκα Γάλλοι τουρίστες, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους (2 άνδρες, 3 γυναίκες και 5 παιδιά). Στο πλαίσιο της προανάκρισης παραμένουν στο λιμεναρχείο.

Υποστηρίζει ότι «δεν είχε επαρκή φωτισμό» το μικρό σκάφος

Ο 44χρονος χειριστής του ταχύπλοου φέρεται να υποστήριξε, μέσω του συνηγόρου του, ότι κατά την πορεία του ταχύπλοου δεν αντιλήφθηκε το μικρό αλιευτικό, που πιθανόν, δεν είχε επαρκή φωτισμό.

Υποστήριξε, ακόμα, ότι μετά το συμβάν, δεν εξαφανίστηκε, αλλά προσπάθησε να βοηθήσει προκειμένου να περισυλλεγούν τα άτομα που είχαν πέσει στη θάλασσα από τη μικρή λέμβο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και ο ίδιος και να βγει στην ξηρά προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες αλλά και να επικοινωνήσει με το συνήγορό του.     

Ο εμβολισμός του μικρού σκάφους

Σύμφωνα με μαρτυρίες το ταχύπλοο σκάφος, στο οποίο επέβαιναν δέκα Γάλλοι τουρίστες, έκοψε κυριολεκτικά στη μέση το μικρό αλιευτικό με αποτέλεσμα αυτό να βυθιστεί και να ανασυρθούν οι σοροί των δύο ανδρών αλλά και μία γυναίκα.

Στο σημείο του συμβάντος έχουν μεταβεί ο Α' Υπαρχηγός του λιμενικού αντιναύαρχος Θεόδωρος Κλιάρης, ο Περιφερειακός Διοικητής της 5ης Περιφερειακής Διοίκησης Σπυρίδων Κοντομάρης, καθώς και ο Διευθυντής και δύο στελέχη της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), για την πλήρη διερεύνηση των συνθηκών υπό τις οποίες έλαβε χώρα το ναυτικό δυστύχημα.

Σημειώνεται ότι οι Γάλλοι υπήκοοι (δύο άνδρες και τρείς γυναίκες) που επέβαιναν στο ταχύπλοο φουσκωτό σκάφος υποβλήθηκαν σε μία πρώτη αλκομέτρηση με αρνητικά μέχρι στιγμής αποτελέσματα ενώ θα γίνει και επιπλέον εξέταση στο νοσοκομείο όπου αναμένεται να μεταφερθούν για προληπτικούς λόγους.

(πληροφορίες: ΑΠΕ - ΜΠΕ).

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)