Τους παρέχει μάλιστα συνδικαλιστική κάλυψη προκειμένου να μη συμμετέχουν σε αυτά.
Όπως αναφέρει, το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση «αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ταξικές ανισότητες και κατηγοριοποιεί σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς».
Παράλληλα, η Ομοσπονδία κατηγορεί το υπουργείο ότι παρά την καθολική αντίθεση του συνόλου των εκπαιδευτικών, προχωράει στη διαδικασία γενίκευσης της «Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού 'Εργου της σχολικής μονάδας-Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης».
Πηγή: alfavita