to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:40 | 11.03.2014

πηγή: larissanet.

Κοινωνία

Διώτη: Μια ακόμα φιέστα στα Τέμπη

Με αφορμή την αυριανή επιθεώρηση Ράιχενμπαχ-Χρυσοχοΐδη τα έργα που υλοποιεί η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί, η υποψήφια Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Ηρώ Διώτη, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:


Άλλη μία φιέστα θα διοργανώσουν πάλι αύριο στο πολύπαθο έργο της σήραγγας των Τεμπών ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από κοινού με τον επικεφαλής της Task Force Χορστ Ράιχενμπαχ, προκειμένου να πείσουν ότι οι εργασίες προχωράνε. Πάλι θα μοιράσουν καθρεφτάκια στους “ιθαγενείς” της Θεσσαλίας, που όμως τους έχουν καταλάβει και πλέον δεν τους πιστεύουν.

Λιγότερο από 2 χρόνια πριν ξεκινούσαν τα έργα στη σήραγγα που θα συνέδεε με ασφάλεια, μέσω της Κεντρικής Ελλάδας, το νότιο με το βόρειο τμήμα της χώρας και σήμερα, το εγχείρημα δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ ο δρόμος παραμένει επικίνδυνος και τα διόδια πανάκριβα. Προ ελάχιστων μηνών, στη Βουλή η συγκυβέρνηση έφερε και ψήφισε νομοσχέδιο αναθεώρησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, που θα κοστίσει εκατομμύρια στο ελληνικό Δημόσιο και κατ’ επέκταση στους φορολογουμένους της χώρας.

«Η ελληνική οικονομία διψάει για επενδύσεις και σήμερα είμαστε στην αφετηρία με μπουλντόζες και καύσιμα» είχε πει ο κ. Χρυσοχοΐδης στις αρχές Δεκέμβρη. Εκ του αποτελέσματος συμπεραίνουμε ότι οι μόνες μπουλντόζες που έχει βάλει μπροστά η κυβέρνηση, είναι αυτές της κατεδάφισης των δικαιωμάτων εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων, ενώ τα μόνα καύσιμα είναι αυτά που βάζει στις μηχανές των μεγαλοεργολάβων, προκειμένου να αποκομίσουν ακόμη μεγαλύτερα κέρδη.

Από θέση αρχής πιστεύουμε ότι οι μεταφορές όπως και η πρόσβαση των πολιτών σε αυτές τις υπηρεσίες είναι δημόσιο αγαθό και δικαίωμα. Από θέση αρχής λέμε ότι και τα μεγάλα οδικά έργα πρέπει να υπακούουν σε ένα στρατηγικό, με δημοκρατικό τρόπο σχεδιασμένο, συνολικότερο σχέδιο ανάπτυξης. Το έργο της ΠΑΘΕ και της σήραγγας των Τεμπών πρέπει να ολοκληρωθεί με αναίρεση των επιβαρυντικότατων για το Δημόσιο συμβάσεων και με την παροχή όλων των δικλείδων ασφαλείας για την ολοκλήρωσή τους και παράδοσή τους στους χρήστες.

Υπενθυμίζουμε, τέλος, στον Περιφερειάρχη κ. Αγοραστό, ότι η μείωση των τιμών των διοδίων –το ύψος των οποίων ψήφισε και ο ίδιος το 2007 στη Βουλή-, δεν επέρχεται ούτε με ευχολόγια, ούτε με επισκέψεις σε γραφεία υπουργών, υφυπουργών και γραμματέων, αλλά με ανάληψη δράσης και πίεση, στο πλευρό της κοινωνίας, προς κάθε υπεύθυνο.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)